Test af sommerdæk
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-01-06 18:51

Nu har det jo været meget populært med tests af vinterdæk her på det
sidste...

Findes der lign. tests bare med sommerdæk? Tænker her på tests som blandt
andet indeholder Nankang testet op mod andre mærker i 17".

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Fra : Brian

Dato : 18-01-06 19:23

Martin Johansen [6000] wrote:
> Nu har det jo været meget populært med tests af vinterdæk her på det
> sidste...

Og hvor er jeg glade for dem - især det faktum, at jeg ikke selv betalte

> Findes der lign. tests bare med sommerdæk? Tænker her på tests som
> blandt andet indeholder Nankang testet op mod andre mærker i 17".

Der er jo den fra fdm: http://fdm.dk/motor/pdf/04-2005/40-44.pdf

Jeg ved ikke om man skal være medlem for at se skidtet, ellers må du
sige til...

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-01-06 20:57

"Brian" <ellers@tak.du> wrote in

> Og hvor er jeg glade for dem - især det faktum, at jeg ikke selv
> betalte

Gratis ting er altid godt

> Der er jo den fra fdm: http://fdm.dk/motor/pdf/04-2005/40-44.pdf
>
> Jeg ved ikke om man skal være medlem for at se skidtet, ellers må du
> sige til...

Den virker fint. Tak for link!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Fra : Klaus G.

Dato : 18-01-06 19:29

> Findes der lign. tests bare med sommerdæk? Tænker her på tests som blandt
> andet indeholder Nankang testet op mod andre mærker i 17".

Jeg kunne også godt selv tænke mig at se nogle tests af Nankang Ultra Sport
NS2. Da der er rigtig mange delte meninger om netop det dæk. Og eftersom det
er noget af det billigste "rigtige" sommerdæk man kan opstøve, så er dækket
meget populært.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-01-06 20:53

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in

> [...]
> Sport NS2. Da der er rigtig mange delte meninger om netop det dæk. Og
> eftersom det er noget af det billigste "rigtige" sommerdæk man kan

Det er lige præcis den model jeg er meget interesseret i.

Alle jeg har snakket med som er bruger af dækket siger det er supergodt og
suverænt.

Men alle de sælgere jeg har snakket med siger det er det arveste lort...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-01-06 21:25

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse
> "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in

> Det er lige præcis den model jeg er meget interesseret i.

Jeg spurgte også til Nankanger (dog NS1'ere) herinde i sommers.
Der var flere "kloge hoveder" som afskrev dem med det samme, da de for det
første blev forhandlet af T.Hansen og for det andet var de meget billige.
Ergo er det et dårligt dæk, basta.
Jeg fandt dog selv nogle test fra Tyskland og der lå de umiddelbart
temmeligt tæt på alle de andre (GoodYear, Michelin osv).
Jeg endte dog op med at købe nogle helt andre dæk i stedet, men det er en
anden historie

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-01-06 21:44

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in

> Jeg spurgte også til Nankanger (dog NS1'ere) herinde i sommers.

Ok.

> Der var flere "kloge hoveder" som afskrev dem med det samme, da de for
> det første blev forhandlet af T.Hansen og for det andet var de meget
> billige. Ergo er det et dårligt dæk, basta.

Jamen det kan jo ikke være andet. <ryster på hovedet>

> Jeg fandt dog selv nogle test fra Tyskland og der lå de umiddelbart
> temmeligt tæt på alle de andre (GoodYear, Michelin osv).

Det er også hvad jeg har erfaret lidt.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Fra : Kim Kristensen

Dato : 18-01-06 22:36

> [...]
> første blev forhandlet af T.Hansen og for det andet var de meget billige.

Så er det sgu' da godt at man ikke har Michelin Alpin A2, for det har de
også
http://www.thansen.dk/product.asp?c=649362795&n=1712422809&pn=1712544343

Med venlig hilsen Kim

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-01-06 16:23

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> wrote in

> Så er det sgu' da godt at man ikke har Michelin Alpin A2, for det har
> de også
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=649362795&n=1712422809&pn=171254434
> 3

Av ja - dem kører jeg på og lige indtil nu synes jeg de har været gode..
men nu er de bare noget billigt bras... eller?

hehe

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Fra : Kim Persson

Dato : 18-01-06 19:35

> Findes der lign. tests bare med sommerdæk? Tænker her på tests som blandt
> andet indeholder Nankang testet op mod andre mærker i 17".
> --
> Martin Johansen [6000]

http://www.adac.de/Tests/Reifentests/Sommerreifen/default.asp?ComponentID=4796&SourcePageID=8762#1

//Kim