Ducato vs. Jumper/Boxer
Fra : Mads & Milles Far

Dato : 17-01-06 23:06

Hej Alle !

Jeg lurer i øjeblikket seriøst på at købe en af ovennævnte modeller i diesel
udgave.
Vistnok ca. årg. 1994-96 + - : )
MEN...hvilken en skal man så helst købe ?
Jeg tænker her på : Fabrikat, Motor str., Med/uden turbo, Eller andet ?

Hvor får man færrest problemer ?

På forhånd tak.
Michael

Fra : Kito

Dato : 18-01-06 07:24

"Mads & Milles Far" <our@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> MEN...hvilken en skal man så helst købe ?
> Jeg tænker her på : Fabrikat, Motor str., Med/uden turbo, Eller andet ?

Jeg har selv en jumper med en 2,8 hdi motor i fra 2002.
Jeg vil sige at være rummet er perfekt til mit brug ( høj model) men selve
kabinen er for lille. Nøglen sidder 3 mm fra knæet og sæden kan ikke lægges
nok tilbage.
Der er blevet skiftet forrude som knækkede den første dag, der er skiftet
kørecomputer, der er skiftet låse over alt, der er skiftet ledningsnet, som
var revet i stykker i skydedøren pga af dårlig montering. Jeg takker min
skaber for at alt dette var på garantien.
Jeg blev vist forblændet da jeg prøvede den første gang.
Jeg havde før en hiace 4x4 model fra 92 og, hvor jeg savner den.

vh
Poul

Fra : Mads & Milles Far

Dato : 18-01-06 12:52

> [...]
> Jeg blev vist forblændet da jeg prøvede den første gang.
> Jeg havde før en hiace 4x4 model fra 92 og, hvor jeg savner den.

Hej Poul og evt. andre!

Det lyder ildevarslende.
Er det mon generelle fejl for alle modeller/årgange, eller er nogle værre
end andre?

Hvad skulle man i givet fald ellers købe (jeg har også brug for det store
varerum, samt lastevne.)
Smertegrænsen går desværre allerede ved ca. 25-30.000,- + moms. : (

Mvh. Michael