flåderabat mazda5
Fra : Tom Nielsen

Dato : 17-01-06 20:14

Er der nogen der har erfaringer med hvor meget flåderabat mazda giver, jeg
tænker specielt på Mazda5 van. (hvis det har nogen indflydelse)

- Tom

Fra : René Nielsen

Dato : 17-01-06 21:50

"Tom Nielsen" <tom_nielsenNO_REPLY@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har erfaringer med hvor meget flåderabat mazda giver, jeg
> tænker specielt på Mazda5 van. (hvis det har nogen indflydelse)
>

> - Tom

Jeg har - via min arbejdsgiver - undersøgt hvor meget rabat man kunne
forvente på en mazda5. Min arbejdsgiver havde ikke flåderabataftale med
Mazda men de gav uden at blinke 20.000,- !

Fra : Tom Nielsen

Dato : 17-01-06 22:12

> Jeg har - via min arbejdsgiver - undersøgt hvor meget rabat man kunne
> forvente på en mazda5. Min arbejdsgiver havde ikke flåderabataftale med
> Mazda men de gav uden at blinke 20.000,- !

På hvide plader ?, såvidt jeg ved er det importøren der giver rabatten, og
så er det jo nok før afgifter - så der er desværre nok stor forskel alt
efter om det er hvide eller gule plader man skal have på bilen.

men i løbet af ugen bliver jeg nok klogere - jeg ved at vi har en
flådeaftale med mazda.

- Tom

Fra : René Nielsen

Dato : 18-01-06 17:34

Det var standardmodellen i 1,8 uden metallak og til 5 personer på
hvideplader ! Ved flåderabat er det sikkert importøren der giver rabatten -
men som jeg skrev havde min arbejdsgiver ingen rabataftale med Mazda,
hvilket i mine beregninger giver 20 tkr. i rabat da sælgeren ville sælge til
mig for 251 tkr. og listeprisen var 271 tkr !