/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Den da ikke med i julehandlen...
Fra : BJ


Dato : 17-01-06 12:44

Til den som ønsker sig en speciel Audi, kan nu leveres en signeret:

http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3499826/

Jeg er fluks gået ud i min Völle og har skrevet mit navn, diskret, med
speedmarker på handskerumslågen.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



 
 
hanzen (17-01-2006)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 17-01-06 12:46


"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev i en meddelelse
news:43ccd88b$0$2092$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Til den som ønsker sig en speciel Audi, kan nu leveres en signeret:
>
> http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3499826/
>
> Jeg er fluks gået ud i min Völle og har skrevet mit navn, diskret, med
> speedmarker på handskerumslågen.

Hov hov det er snyd.
Jeg har en gammel skolekammerat der faktisk hedder Tom Kristensen.
Måske man skulle..............................
--
hilzen
hanzen

SAAB 900 185 hk med kunstigt åndedræt



Ukendt (17-01-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 17-01-06 21:25


"hanzen" <mailto:hanzen@mailmeikke.dk> skrev i en meddelelse
"Re: Den da ikke med i julehandlen..."

> Måske man skulle..............................

Ja - en 2 liters bil for 750.000 kr?

Faktisk "morsomt" at se udvalget af nye biler i DK til den pris...

Dét ser bedre ud i eksempelvis Sverige:
www.bytbil.com/nybil2/standardcontent.asp?
guid=62D8CCD544954021BE9BF5CB3F7C4A32&screen=standard&init=54940620030526

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:195.198.145.245)
-- Vis din bil frem på http://www.bilgalleri.dk


hanzen (18-01-2006)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 18-01-06 07:10


<DJ Bobo> skrev i en meddelelse
news:006501c61ba4$1f9087f0$76ba0751@autoatlas.local...
>
> "hanzen" <mailto:hanzen@mailmeikke.dk> skrev i en meddelelse
> "Re: Den da ikke med i julehandlen..."
>
>> Måske man skulle..............................
>
> Ja - en 2 liters bil for 750.000 kr?

Næh jeg tænkte såmænd bare om man skulle kontakte sin gamle skolekammi og få
en *original* Tom Kristensen autograf )
--
hilzen
hanzen

SAAB 900 185 hk med kunstigt åndedræt



Henrik B. (20-01-2006)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 20-01-06 15:55

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev i en meddelelse
news:43ccd88b$0$2092$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Til den som ønsker sig en speciel Audi, kan nu leveres en signeret:
>
> http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3499826/

Hmmm, herfra en ubdren over, at Audi/VW's 2,0 TFSI motor åbenbart er spændt
rigeligt hårdt for, standard, når det kræver nye stempler og midificeret
turbo, for sølle 20 Hk ekstra...!

--
-----------------------------------
Dyrlægebiler - Det intelligente valg



Søren B (21-01-2006)
Kommentar
Fra : Søren B


Dato : 21-01-06 11:33

> Hmmm, herfra en ubdren over, at Audi/VW's 2,0 TFSI motor åbenbart er
> spændt rigeligt hårdt for, standard, når det kræver nye stempler og
> midificeret turbo, for sølle 20 Hk ekstra...!

Prøv nu at se, om du ikke også kan blive voksen på et tidspunkt..

Prøv at se, om du ikke nuancere dit syn på verden en smule, så du både kan
skrive noget kritisk om Toyota og Saab og kan skrive noget positivt om for
eksempel VW.

For at sige det lige ud, så gider man sgu ofte dårligt læse dine indlæg,
fordi du er så forudsigelig. (Selvom du ofte ved en masse om tingene.)

I den konkrete situation, tror jeg ikke, der er skiftet stempler mv, fordi
standardmotoren ellers går i stykker.



Henrik B. (23-01-2006)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 23-01-06 18:30

"Søren B" <sorenbargmann@email.dk> skrev i en meddelelse
news:43d20dee$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> Prøv nu at se, om du ikke også kan blive voksen på et tidspunkt..

Hva'siger du, knægt?

> Prøv at se, om du ikke nuancere dit syn på verden en smule, så du både kan
> skrive noget kritisk om Toyota og Saab og kan skrive noget positivt om for
> eksempel VW.

Det kan jeg skam godt - hvis der er noget positivt at skrive.

> I den konkrete situation, tror jeg ikke, der er skiftet stempler mv, fordi
> standardmotoren ellers går i stykker.

Det tror jeg heller ikke. Men man skifter ikke stemplerne på en motor, bare
for sjov.

Og det er vel tilladt at undre sig over, at det vitterligt skulle være
nødvendigt for en ydelse der ligger 10% højere end standard. Er det virkelig
tilfældet, kører man ikke med ret meget "headroom", på den motor.

Tag f.eks. 1,8T motoren. Den klarer jo fint 15 - 20% ekstra Hk uden andet
end ny software.

--
-----------------------------------
Dyrlægebiler - Det intelligente valg

--
-----------------------------------
Dyrlægebiler - Det intelligente valg



Jan W Nielsen (23-01-2006)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 23-01-06 19:59

> Det tror jeg heller ikke. Men man skifter ikke stemplerne på en motor,
> bare for sjov.

Gad vide om det ikke kunne være lettere stempler, der bidrager til at give
en lækrere motor..?

> Og det er vel tilladt at undre sig over, at det vitterligt skulle være
> nødvendigt for en ydelse der ligger 10% højere end standard. Er det
> virkelig tilfældet, kører man ikke med ret meget "headroom", på den motor.

Det er med garanti ikke det, der er tilfældet. Flere tunere tilbyder jo rask
væk en effektstigning, der er mere end dobbelt så stor....uden mekaniske
ændringer.

> Tag f.eks. 1,8T motoren. Den klarer jo fint 15 - 20% ekstra Hk uden andet
> end ny software.

Jeg tror faktisk nok, at den uden problemer tåler yderligere 100
hestekræfter uden problemer - den skal naturligvis bare have skiftet den
lille standardturbo og ladeluftkøler.

--
/Jan W Nielsen



Henrik B. (23-01-2006)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 23-01-06 20:05

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse
news:43d5271c$0$170$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

>> Og det er vel tilladt at undre sig over, at det vitterligt skulle være
>> nødvendigt for en ydelse der ligger 10% højere end standard. Er det
>> virkelig tilfældet, kører man ikke med ret meget "headroom", på den
>> motor.
>
> Det er med garanti ikke det, der er tilfældet. Flere tunere tilbyder jo
> rask væk en effektstigning, der er mere end dobbelt så stor....uden
> mekaniske ændringer.

Netop derfor undrer det...

>> Tag f.eks. 1,8T motoren. Den klarer jo fint 15 - 20% ekstra Hk uden andet
>> end ny software.
>
> Jeg tror faktisk nok, at den uden problemer tåler yderligere 100
> hestekræfter uden problemer - den skal naturligvis bare have skiftet den
> lille standardturbo og ladeluftkøler.

Måske...

--
-----------------------------------
Dyrlægebiler - Det intelligente valg



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408908
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste