Afhændiges
Fra : Fly Christensen

Dato : 16-01-06 21:48

Davs!

Efter at have ryddet op på loftet har vi fundet

en vindafviser til soltag og
et sæt tagbagagebærer - kan aflåses

til en Ford Sierra. De sad på en 91'er.

Hvis der er nogen der vil have dem, så kan de afhentes i Flensborg. Sig
til, hvornår. Hvis ikke, kommer de i skraldespanden.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Martin Bak

Dato : 16-01-06 21:52

> --
> In space nobody will hear your cream

heller ikke her...

martin

Fra : Dak

Dato : 16-01-06 22:16

> Hvis der er nogen der vil have dem, så kan de afhentes i Flensborg. Sig
> til, hvornår. Hvis ikke, kommer de i skraldespanden.

Ville ellers gerne men rundt regnet så koster det ca. 1000kr at køre til
flensbourg fra mig af. så må melde pas.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-06 22:22

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse

> Ville ellers gerne men rundt regnet så koster det ca. 1000kr at køre til
> flensbourg fra mig af. så må melde pas.

Tja vi har smidt alle Sierra'er i skraldespanden så, også pas herfra

--
Tom

Fra : John Sahl

Dato : 16-01-06 22:48

Hej Fly,

Jeg har lige en privat forespørgsel, så gider du ikke lige smide mig en
mail?

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 17-01-06 00:11

> [...]
>
> Hvis der er nogen der vil have dem, så kan de afhentes i Flensborg. Sig
> til, hvornår. Hvis ikke, kommer de i skraldespanden.

Skraldespanden?

Hvad er det dog for ord at bruge?

Jeg tror jeg hellere må lægge vejen forbi.
Kan dog ikke pt. sige hvornår.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC + Tipo 1,6i (+ 2x chipping hundene