margueriterute hamburg - hvordan finder ma~
Fra : madsgormlarsen@gmail~

Dato : 15-01-06 18:27

Hej

Er der nogen der kender til noget kort værktøj som ikke giver den
hurtigste eller korteste rute, men den smukkeste - altså f.eks.
margueriterute fra Odense til Hamburg?

På forhånd tak for hjælpen .

/CAH

Fra : Peter Weis

Dato : 15-01-06 21:40

madsgormlarsen@gmail.com wrote:
> Hej
>
> Er der nogen der kender til noget kort værktøj som ikke giver den
> hurtigste eller korteste rute, men den smukkeste - altså f.eks.
> margueriterute fra Odense til Hamburg?

Den er lang ... den går over Kattehale og Pont du Gard.

mvh
Peter

Fra : madsgormlarsen@gmail~

Dato : 16-01-06 09:21

Tak for tippet. Men findes der noget i stil med krak, hvor man kan se
kort over alle marguerite ruter i DK og tyskland?

/C

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-06 13:58

"madsgormlarsen@gmail.com" <mailto:madsgormlarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
"Re: margueriterute hamburg - hvordan finder man den smukkeste vej?"

> Men findes der noget i stil med krak, hvor man kan se
> kort over alle marguerite ruter i DK?

Jep - jeg har en bogen
www.e-boghandel.dk/shop/item.asp?id=5786

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.199)

Fra : Aksel

Dato : 16-01-06 12:14

[...]

I den meget brugte kortbog "Strassen " er der grøn markering af turistveje.
Jeg ville vælge Bojden Fynshav, og følge Marguritruten til Kruså, fra
Flensburg, vej 199 til Kappeln, Eckernförde, gennem "Naturpark Hüttener
Berge" til Rendsburg.
Derfra gennem "Naturpark Aukrug". Men det er noget af en omvej.

Her er et link til de forskellige "Ferienstrassen" i Tyskland

http://www.deutschland-tourismus.de/d/ferienstrassen.html

Hilsen Aksel