Forsinkelse på bagvisker?
Fra : Anders Winther

Dato : 14-01-06 23:27

Hej NG
Min Hyundai Elantra St. Car har en bagvisker. Den har desværre ikke nogen
intervalindstilling. Kun tænd eller sluk.
Er det muligt at ændre på det?

Mvh.
Anders

Fra : A.Kaup

Dato : 15-01-06 13:32

Hmm - har samme problem i en gl Micra fra '93.
Har købt en "viskerrobot" i en elektronikshop på nettet til 65 kr,
Den er nu blevet loddet sammen men får desværre ikke tid til at
afprøve den det næste års tid ;-(
Men det kan altså fåes i løssalg - hvis man selv har har lyst til at
samle og montere det!
Mvh. Akaup.
(Den skulle kunne indstilles fra 0-1 minut - lige i underkanten
sikkert - men en elektronikforhandler kan sikkert foreslå nogle andre
komponenter til at forbedre dette!)

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 15-01-06 13:19

"Anders Winther" <aFJERNMIG@winther-dahl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
> Min Hyundai Elantra St. Car har en bagvisker. Den har desværre ikke nogen
> intervalindstilling. Kun tænd eller sluk.
> Er det muligt at ændre på det?

Hella laver en viskerrobot.
Det er reelt et relæ med noget elektronik hvor
der stikker en drejeknap ud af..
Monteres et passende sted på inst.br.
Forbinder så efter anvisningen og viola, du har
nu en intervalvisker hvor du kan styre antallet
af visk, alt efter hvor våd ruden bliver.
Kan nu godt nok ikke finde den på Hellas side,
men fandt en del byggesæt via Google (viskerrobot)

Fra : Henning

Dato : 15-01-06 23:18

Køb en regnsensor i stedet

--