Til BJ
Fra : Ukendt

Dato : 12-01-06 23:20

http://www.jp.dk/kbh/artikel:aid=3492294/

Måske skulle du genoverveje dit indkøb af koreansk mekanik

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 12-01-06 23:26

KLIP

> http://www.jp.dk/kbh/artikel:aid=3492294/
>
> Måske skulle du genoverveje dit indkøb af koreansk mekanik

Jeg har i årevis ønsket mig en Mercedes og indholdet i nævnte artikel, er
årsagen til jeg ikke har større bil en Volvo.

Min Omega MV6 vakte heller ikke opsigt, når bare man undlader at lade kunden
vide motorstørrelsen..

Husk en Volvo S80 fås i mange prislejer alt efter udstyr og motorstørrelse
og piller man emblemet af, er den intetsigende.

Det har BMW fået ekstra penge for i årevis..

PS: Jeg er stadig varm på en Grandeur og den skal nok komme med xenon ... om
cirka 3 år..))
I mellemtiden skal konens Clio skiftes og en Sonata kunne være oplagt til
hende....

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Thomas

Dato : 12-01-06 23:58

> http://www.jp.dk/kbh/artikel:aid=3492294/

Der er sgutte nogen nyhed i ovenstående ;) Sådan har det altid været der
hvor jeg arbejder, men branchen er også nævnt i artiklen :)

--
Mvh/TK
1997 Camaro Z28 5,7 V8... med positive kommentarer fra kunderne :)

Fra : BJ

Dato : 13-01-06 00:01

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Der er sgutte nogen nyhed i ovenstående ;) Sådan har det altid været der
> hvor jeg arbejder, men branchen er også nævnt i artiklen :)

Morsomt du nævner det.

Jeg har observeret at en af medejerne i sådan en virksomhed, har skiftet sin
Peugeot Coupe V6 ud med noget Honda-noget..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-01-06 09:41

BJ wrote:
> [...]
>
> Jeg har observeret at en af medejerne i sådan en virksomhed, har skiftet sin
> Peugeot Coupe V6 ud med noget Honda-noget..

Hvis det er en af de større modeller ala Stream så er det vel heller
ikke noget tilbageslag.

--

Christian

Fra : BJ

Dato : 13-01-06 14:26

KLIP

>Hvis det er en af de større modeller ala Stream så er det vel heller
>ikke noget tilbageslag.

Det er noget Accord noget.

INHO intet at sammenligne med hans tidligere Pinninfarina V6´er.

Jeg tror heller ikke han selv synes det..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Kim Kristensen

Dato : 13-01-06 16:38

> "Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Det er noget Accord noget.
>
> INHO intet at sammenligne med hans tidligere Pinninfarina V6´er.
>
> Jeg tror heller ikke han selv synes det..;)
>
> --
> Bjørn J.
> ~~wear sunscreen~~

Det lyder som om han kun har været tilfreds med designet (som i mine øjne er
ganske vellykket) på sin 406, havde han været tilfreds med resten havde han
vel valgt en 406 i et andet etui.

Med venlig hilsen Kim

Fra : BJ

Dato : 13-01-06 16:47

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det lyder som om han kun har været tilfreds med designet (som i mine øjne
> er
> ganske vellykket) på sin 406,

Det var også netop det, han personligt var.

> havde han været tilfreds med resten havde han
> vel valgt en 406 i et andet etui.

Jeg tror slet ikke, han mere vil eje en bil af mærket Peugeot.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Thomas J.

Dato : 13-01-06 10:16

Den Thu, 12 Jan 2006 23:20:06 +0100 sendte "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> følgende røgsignaler:

>http://www.jp.dk/kbh/artikel:aid=3492294/

Middelmådigheden længe leve...

HURRA HURRA og så det korte HU.

Nå ja, jeg kan jo være ligeglad for til efteråret har jeg ikke råd til
Getz'en mere (studier).

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.800 km)

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-06 17:45

"Thomas J." <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:hqres1hdo28gdd38h9sk18ld9fi52rn7q6@4ax.com...
> [...]
>
> Middelmådigheden længe leve...
>
> HURRA HURRA og så det korte HU.
>
> Nå ja, jeg kan jo være ligeglad for til efteråret har jeg ikke råd til

Eller skulle staten måske også kigge på størrelsen af SU )

--
Tom

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-01-06 14:38

BJ wrote:
> [...]
>
> Det er noget Accord noget.
>
> INHO intet at sammenligne med hans tidligere Pinninfarina V6´er.
>
> Jeg tror heller ikke han selv synes det..;)

Det tror jeg heller ikke der er ret mange der vil synes

--

Christian

Fra : Kim Kristensen

Dato : 13-01-06 16:33

> http://www.jp.dk/kbh/artikel:aid=3492294/
>
> Måske skulle du genoverveje dit indkøb af koreansk mekanik
>
> --
> Tom

Jeg kom til at tænke på JP's artikel (igen) da jeg rendte på denne
overskrift

"Auditørkorps overvejer anke"

Det eneste jeg selv har kendskab til af den slags, var en kollega som blev
bedt om at skifte sin Trabant ud.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Lars Jensen

Dato : 13-01-06 21:19

Tom wrote:
> http://www.jp.dk/kbh/artikel:aid=3492294/
>
> Måske skulle du genoverveje dit indkøb af koreansk mekanik

Ej fuck og fuck igen, nu får jeg aldrig arbejde hos Würth! :)

»Brian-biler med forkromede fælge og brede dæk ser vi helst heller ikke.
Bilen er jo en del af vores overordnede dresscode, og vi ønsker heller
ikke, at sælgeren kommer ud i slidte cowboybukser og lædervest.«

> --
> Tom

Lars B

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 15-01-06 17:53

On Thu, 12 Jan 2006 23:20:06 +0100, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>http://www.jp.dk/kbh/artikel:aid=3492294/
>
>Måske skulle du genoverveje dit indkøb af koreansk mekanik

Hjælper heller ikke at dukke op en stor og dyr bil, som er bedre end
direktøren for det firma man kommer for at tilbyde sine services ellers
deslige :P
Flemming Jacobsen