Hyundai elantra data.
Fra : manden

Dato : 12-01-06 21:22

Hej.

Jeg har lige købt en Hyundai elantra 1.6 16v fra '92. Desværre var der
ingen brugermanual med til bilen, så jeg ved ikke sa meget om den.
Jeg tænkte om der var en eller anden der kunne give mig lidt data om den
(så som hvor mange heste den har f. eks) eller om der vidste et sted på
nettet hvor jeg kan finde noget om modellen. Synes jeg har prøvet alle
steder uden held.

Hilsen Ivan

Fra : Kim Kristensen

Dato : 12-01-06 22:03

"manden" <manden@x.x> skrev i en meddelelse
> [...]
> (så som hvor mange heste den har f. eks) eller om der vidste et sted på
> nettet hvor jeg kan finde noget om modellen. Synes jeg har prøvet alle

Frit fra Bil Revyen 1992 er det 114 hk ved 6200 omd. og 139 Nm ved 4500 omd.
0-100 på 11,2 og 187 på toppen, økonomien siger 10,8 km/l.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 12-01-06 22:34

Hej,

> [...]
> (så som hvor mange heste den har f. eks) eller om der vidste et sted på
> nettet hvor jeg kan finde noget om modellen. Synes jeg har prøvet alle

Prøv Jensens link (hvad er der i øvrigt blevet af ham - lang tid siden
man har hørt om Lanciaen): <URL:http://www.autoweek.nl/>

Vælg punkt Autogids og derefter "Zoeken op merk/model"

Knus
Regnar