Stem på mig
Fra : Bjarne Haug

Dato : 12-01-06 09:53

Hej Gruppe,

Ja, jeg ved det godt det er flabet, men dem af jer som ikke deltager i UNO-X
konkurrencen og gerne vil stemme på nogle af forslagene, så stem på mit
forslag...:

http://kampagne.hydrotexaco.dk/vildt/?idPoster=8501 OK, hvis det er helt hen
i vejret så stem på en anden, der er mange gode synes jeg.mvhBjarne

Fra : Gimmer

Dato : 12-01-06 10:16

"Bjarne Haug" <crap@haug.co.uk> wrote in message

> Ja, jeg ved det godt det er flabet, men dem af jer som ikke deltager i
> UNO-X Men det virker for mig
vh Lars

Fra : Armand

Dato : 12-01-06 21:23

Kiks at den hammer-dyre haj ikke er en hammerhaj!

Megakiks at en simpel stavefejl (á der skal to s'er i kolossalt) har
kunnet ses på gaden og i medierne :-|

--
Armand.

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 13-01-06 11:35

"Bjarne Haug" <crap@haug.co.uk> skrev i en meddelelse

> Hej Gruppe,
>
> Ja, jeg ved det godt det er flabet, men dem af jer som ikke deltager i
> UNO-X konkurrencen og gerne vil stemme på nogle af forslagene, så stem på
> mit forslag...:

Gu er det flabet, din flab.
Men dog så flabet at det er sjovt.
Du har min stemme.

Michael

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-01-06 20:51

Bjarne Haug wrote:
> [...]
>
> http://kampagne.hydrotexaco.dk/vildt/?idPoster=8501 OK, hvis det er
> helt hen i vejret så stem på en anden, der er mange gode synes

Hehe...

Deler vi?