Porsche med fejl....!!!!
Fra : BJ

Dato : 11-01-06 15:40

Selv en Porsche kan blive leveret med fejl på:

http://www.borsen.dk/650.82996

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 11-01-06 18:40

> Selv en Porsche kan blive leveret med fejl på:
>
> http://www.borsen.dk/650.82996

Der bliver "run" på her. Tvivler på de når dem alle i år?.

Fra : BJ

Dato : 11-01-06 18:39

KLIP

> Der bliver "run" på her. Tvivler på de når dem alle i år?.

Du skal bare melde din til hurtigst muligt, så du kan få den ud på
landevejen til foråret.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Møller

Dato : 11-01-06 21:01

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message

> "Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Du skal bare melde din til hurtigst muligt, så du kan få den ud på
> landevejen til foråret.
>
> --
> Bjørn J.
> ~~wear sunscreen~~

Jeg overvejer om jeg skal tage Kbh. eller Århus.
Det bliver nok Århus, der er længst.

Møller

Fra : BJ

Dato : 11-01-06 21:57

"Møller" <eam@.g-e-t-2-n-e-t-.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg overvejer om jeg skal tage Kbh. eller Århus.
> Det bliver nok Århus, der er længst.

Oki doki ... så kan vi vinke til hinanden Erik, når vi passerer Sprogø i
hver sin retning..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~