Bruger også vand
Fra : martin

Dato : 10-01-06 23:32

Hvis min bil Bruger meget vand og når jeg holder hånden ved udstødningen så
blir den våd. Kan jeg så godt sige at så er det toppakningen der er færdig?

Fra : Nicolaj C.

Dato : 11-01-06 00:01

"martin" <jadahva@hotmail.com> wrote in message
> Hvis min bil Bruger meget vand og når jeg holder hånden ved udstødningen
> så
> blir den våd. Kan jeg så godt sige at så er det toppakningen der er
> færdig?

det er da en mulig sammenhæng - men vand er en normal bestanddel af
udstødningen.
Men hvis der vedbliver med at komme "dampskyer" bagude selv når motoren er
gennemvarm - så er det måske mere sandsynligt, hvis du i øvrigt ikke kan
finde synlige tegn på vand-tab.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 11-01-06 00:07

"martin" <jadahva@hotmail.com> skrev :

>Kan jeg så godt sige at så er det toppakningen der er færdig?

Du kan sige : der kommer vist vand.

Det kan også være et revnet topstykke, eller blokken, men pakningen er
da mest nærliggende

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-06 08:09

> Hvis min bil Bruger meget vand og når jeg holder hånden ved udstødningen
> så
> blir den våd. Kan jeg så godt sige at så er det toppakningen der er
> færdig?

Der skal komme vand ud af udstødningen, det er en af resterne ved
forbrændingen..

Prøv at se godt efter i motorrummet først om ikke det er en
slange/køler/vandpumpe eller ligende der driller dig..

Mvh
Morten