Tåbelygter igen igen :-)
Fra : Kent Nielsen

Dato : 10-01-06 22:40

Gad vide om ordensmagten følger dk.fritid.bil ?
http://www.jv.dk/esbjerg/artikel:aid=441444/

Kent Nielsen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 10-01-06 22:48

"Kent Nielsen" <virker.ikke@findes.ikke.invalid> skrev :

>Gad vide om ordensmagten følger dk.fritid.bil ?
>http://www.jv.dk/esbjerg/artikel:aid=441444/

1-0 til polisen ;)

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : BJ

Dato : 11-01-06 15:18

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

KLIP

> 1-0 til polisen ;)

De kunne sagtens score endnu flere point i Ribe.

De skal bare nappe dem, der taler i mobiltelefon uden brug af håndfri (men
det gør polisen nok selv privat...).

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-06 22:49

"Kent Nielsen" <virker.ikke@findes.ikke.invalid> skrev i en meddelelse
> Gad vide om ordensmagten følger dk.fritid.bil ?
> http://www.jv.dk/esbjerg/artikel:aid=441444/

Næppe.
De skriver jo ikke tåbelygter og heller ikke om det var sammen med nærlyset
eller kun positionslyset

--
Tom

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 11-01-06 08:13

Tom wrote:
> "Kent Nielsen" <virker.ikke@findes.ikke.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Næppe.
> De skriver jo ikke tåbelygter og heller ikke om det var sammen med
> nærlyset eller kun positionslyset

Mon ikke de har været efter den bagerste tågelygte...

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-06 10:14

meddelelse news:43c4afb7$0$15788$14726298@news.sunsite.dk...
> Mon ikke de har været efter den bagerste tågelygte...

Det tvivler jeg på - det er trods alt de færreste der syntes det er cool med
den bageste tågelygte tændt. Det er vist mere et morfar problem
Mvh Tommy

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 11-01-06 10:58

TBJ wrote:
> [...]
>
> Det tvivler jeg på - det er trods alt de færreste der syntes det er
> cool med den bageste tågelygte tændt. Det er vist mere et morfar

Ja...
Men det har også været tåget et par dage. Og derfor er der nok en del, som
har glemt at slukke dem.

Dit gæt er lige så godt som mit...

Fra : Uffe Ravn

Dato : 10-01-06 22:54

"Kent Nielsen" <virker.ikke@findes.ikke.invalid> skrev

> Gad vide om ordensmagten følger dk.fritid.bil ?
> http://www.jv.dk/esbjerg/artikel:aid=441444/

Jeg har ofte oplevet at en tråd her på Usenet har fået effekt i "den
såkaldte virkelighed"

Og antallet af læsere på Usenet er langt større end skribenterne.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 11-01-06 07:07

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev i en meddelelse

> Jeg har ofte oplevet at en tråd her på Usenet har fået effekt i "den
> såkaldte virkelighed"

I det her tilfælde behøves de ikke læse på usenet, det er helt åbenlyst, der
er et prob. .

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-06 09:37

"Kent Nielsen" <virker.ikke@findes.ikke.invalid> wrote in message
> Gad vide om ordensmagten følger dk.fritid.bil ?
> http://www.jv.dk/esbjerg/artikel:aid=441444/
>
> --
> Mvh
> Kent Nielsen

Det er svært at holde pesimismen oppe .... lækker nyhed

Fra : alexbo

Dato : 11-01-06 18:34

"Kent Nielsen" skrev

> Gad vide om ordensmagten følger dk.fritid.bil ?

Jyske Vestkysten gør da i hvert fald ikke, for så havde de vidst at
tågelygter må bruges i klart vejr som kørelys.

mvh
Alex Christensen

Fra : Leif

Dato : 11-01-06 19:27

"alexbo" <alexbo@email.dk> wrote in message

> Jyske Vestkysten gør da i hvert fald ikke, for så havde de vidst at
> tågelygter må bruges i klart vejr som kørelys.

Men da ikke sammen med nær / fjernlyset tændt, det er enten kørelys og ikke
andet eller nærlys........
/Leif

Fra : alexbo

Dato : 11-01-06 19:39

"Leif" skrev

> Men da ikke sammen med nær / fjernlyset tændt, det er enten kørelys og
> ikke
> andet eller nærlys........

Ja.

mvh