forsikring
Fra : gusse

Dato : 10-01-06 15:25

har købt en skoda itil 25 k

kan det betale sig af få kasko til 5000 om året med selvrisiko på 4500 ??

Fra : Leonard

Dato : 10-01-06 15:31

"gusse" <bill@gates.com> wrote:

>har købt en skoda itil 25 k
>
>kan det betale sig af få kasko til 5000 om året med selvrisiko på 4500 ??

Ikke hvis du kan holde dig skadesfri i 4 år, men hvis du smadrer den
imorgen vil det være surt ikke at have en forsikring.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 10-01-06 15:42

"gusse" <bill@gates.com> skrev i en meddelelse

> har købt en skoda itil 25 k
>
> kan det betale sig af få kasko til 5000 om året med selvrisiko på 4500 ??

Det kommer an på risiko, hvor, erfaring, hvor langt/ meget, bilens stand,
alder etc. , fx. hvor meget du har i "klemme". Jeg ville tage chancen, hvis
det ikke kan gøres billigere, og skrive den på tabskontoen hvis der sker
noget. Noget andet er, optjener man anciennitet når den kun er
ansvarsforsikret?, for så kommer man "ikke ud af stedet" ,og risikere altid
at være fx. "begynder" :(.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-01-06 15:56

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> wrote in

> Noget andet er, optjener man
> anciennitet når den kun er ansvarsforsikret?

Så absolut :)

--
Martin Johansen [6000]
"SAAB - The real true snowmobile!"

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 10-01-06 16:15

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

> Så absolut :)

Så vil jeg nøjes med en ansvars.

Fra : Allan Jensen

Dato : 10-01-06 16:49

"gusse" <bill@gates.com> skrev i en meddelelse
> har købt en skoda itil 25 k
>
> kan det betale sig af få kasko til 5000 om året med selvrisiko på 4500 ??

Hej

Skoda - har lavet en special aftale med Top Danmark, som bevirker at selv
nye bilister
kan få kasko og ansvar for mindre end 5000 kr /år.
Selvrisiko er ca 3000 kr

Kan tegnes hos Skoda forhandlere eller ved direkte henvendelse til Top
Danmark.

Mvh Allan

Fra : Broegger

Dato : 10-01-06 18:30

" Allan Jensen" <DKAIJ@spammail.dk> skrev

> [...]
> Selvrisiko er ca 3000 kr
>
> Kan tegnes hos Skoda forhandlere eller ved direkte henvendelse til Top

*Ahem* Hvor pokker har du det fra? For en Octavia skal jeg hoste op med
12.500!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Kasper Christensen

Dato : 10-01-06 18:55

> *Ahem* Hvor pokker har du det fra? For en Octavia skal jeg hoste op med
> 12.500!

Der er du helt galt på den.

http://www.skoda.dk/kundeservice/pdf/forsikring.pdf

Du skal maks give 11880 hvis du ikke er elite. Er du det er det maks
7833 Kr.
--

Kasper Christensen
http://www.kasperc.dk

Fra : Allan Jensen

Dato : 10-01-06 19:00

Klip

> *Ahem* Hvor pokker har du det fra? For en Octavia skal jeg hoste op med
> 12.500!

Det opdagede vi for mange år siden - hvor vi skulle udskifte vores 130 - med
en favorit.
Da fik vi forsikret favoritten for knapt 3000 kr, incl ansvar, kasko og
friskade.

Senere hvor vi skulle udskifte igen - til en Felica - var den selvfølgelig
steget noget -
og her hvor jeg skulle hjælpe min søn - en Fabia så var de priser jeg
oplyste - dem
jeg fik fra samtalen med Top Danmark, Oktober 2005.

Mvh Allan

Fra : Allan Jensen

Dato : 10-01-06 19:07

Klip