Jaguar, Land Rover og Volvo er til mandlig~
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-01-06 10:24

Ford koncernen er løbet ind i lidt problemer, ifm deres markedsføring af
nævnte mærker.

Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport
Masser af bil videoer

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-06 18:48

> Ford koncernen er løbet ind i lidt problemer, ifm deres markedsføring af
> nævnte mærker.

Ja for min skyld må de da gerne sætte Volvo annoncer i bøsseblade, ....jeg
kan ikke se nogen grund til at begynde med Ford reklamer i samme blade

--
Tom

Fra : KASO

Dato : 10-01-06 21:20

> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja for min skyld må de da gerne sætte Volvo annoncer i bøsseblade, ....jeg
> kan ikke se nogen grund til at begynde med Ford reklamer i samme blade

Fordi bøsser påstås at have god smag ?

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-06 21:30

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> Fordi bøsser påstås at have god smag ?

Ja så vil jeg nu hellere have dårlig smag

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 10-01-06 22:13

KLIP

> Ford koncernen er løbet ind i lidt problemer, ifm deres markedsføring af
> nævnte mærker.

Det er da helt klart også biler, der sparker røv og bliver savlet
over..))))

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-06 22:15

> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Det er da helt klart også biler, der sparker røv og bliver savlet
> over..))))

Ja de sku ha' et spark i røven

--
Tom

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-01-06 10:06

BJ wrote:

> Det er da helt klart også biler, der sparker røv og bliver savlet
> over..))))

Ja ja, men der er åbenbart mere røv og savl med inde i billedet, end der er
nogen der kan klare "over there"

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport