Mere Hyundai.....;-)
Fra : BJ

Dato : 10-01-06 02:52

Henrik B. gav mig blod på tanden med hans Lexus-link.

Jeg fandt også følgende:

Grandeur:
http://www.automotorundsport.de/test_technik/fahrberichte/hyundai_grandeur_grosser_luxus.96029.htm

Sonata:
http://www.automotorundsport.de/news/auto_und_produkte/neuer_sonata_hyundai_legt_nach.66683.htm

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-06 21:16

"BJ" <mailto:dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev i en meddelelse
"Mere Hyundai....."

> Henrik B. gav mig blod på tanden med hans Lexus-link.
> Jeg fandt også følgende:
> Grandeur:
> Sonata:

Så køw dog een istedet for at tale om det hele tiden

/Mogens
der lever drømmene helt ud

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:195.198.145.245)

Fra : Brian

Dato : 10-01-06 21:34

BJ wrote:
> Henrik B. gav mig blod på tanden med hans Lexus-link.
>
> Jeg fandt også følgende:

Du sværmer en del om dem - skal Volvo'en snart parkeres i
baghaven ?

/Brian

Fra : BJ

Dato : 10-01-06 22:14

"Brian" <ellers@tak.du> skrev i en meddelelse

KLIP

> Du sværmer en del om dem - skal Volvo'en snart parkeres i
> baghaven ?

Ikke parkeres, men graves ned...

Bortset fra det, mangler Grandeur Xenon, så det får vente lidt..)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : KASO

Dato : 10-01-06 22:54

> "Brian" <ellers@tak.du> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Ikke parkeres, men graves ned...
>
> Bortset fra det, mangler Grandeur Xenon, så det får vente lidt..)

Hmm - hvordan er det nu på Volvoerne med/uden Xenon - jeg mindes, at lyset
er bedst på modellerne _uden_ Xenon - så måske bør det ikke være afgørende?

Fra : BJ

Dato : 11-01-06 15:22

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hmm - hvordan er det nu på Volvoerne med/uden Xenon - jeg mindes, at lyset
> er bedst på modellerne _uden_ Xenon - så måske bør det ikke være
> afgørende?

Jeg har aldrig kørt med Volvo´s originale xenon i mørke; men kan næppe tro,
det på nogen måde er ringere end halogen..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-01-06 00:41

BJ skrev:

> Bortset fra det, mangler Grandeur Xenon, så det får vente lidt..)

Man er vel jyde, hwa?
Hans
http://kortlink.dk/26dh