Tæret Zone B
Fra : Propellen

Dato : 09-01-06 21:50

Jo jo.. Den er god nok. Bageste højre vange på Escorten er sq rådden. Så
et nyt stykke bliver lige smedet i. 280 spir for vangen er til at
overkomme. Jeg skal holde mig 20mm fra befæstningspunktet. Der er masser
af jern der. Men er det 150mm jeg _mindst_ skal skifte så? Glemte sq
at spørge synkajen... Det er en 60-70mm der er tæret.
Ham synskajen havde alligevel aldrig set en Escort Diesel med 250K km på
klokken forurene _så_ lidt. 0.7 i snit. Den må være 2.5... Hvorfor smide
500 ud til en røggas justering, når man kan gøre det selv på "slump" med
en 7´er stjernegaffel Ja, den er skruet tilbage igen... hehe.
--
/Propellen

"Don´t pull low... Unless you are!"

"The sky is not the limit. The ground is"

Fra : Dak

Dato : 11-01-06 14:03

"Propellen" <Not@Valid.Invalid> wrote in message
> [...]
> 500 ud til en røggas justering, når man kan gøre det selv på "slump" med
> en 7´er stjernegaffel Ja, den er skruet tilbage igen... hehe.

Fik du skiftet vangen hos en smed eller på et værksted? eller gjorde du det
selv? fordi tror nemlig jeg og skal have svejset en ny bjælke på da den er
gennemtæret med et hul på ca.20-30mm samt området 20-50 mm rundt om er halvt
om halvt.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap