Morris Mascot Cabriolet
Fra : KubikH

Dato : 09-01-06 17:40

Hejsa
Er der nogen herinde der kender, en der kender en der har set et billede af
en der ejer en sådan.
Der er flere af dem i Danmark, der er ombygget med et specielt "Kit" fra
england
Hovedsagen er at jeg meget gerne ville have fat i en kopi af
typegodkendelsespapirerne på sådan et kit.

Knægten har skaffet sig sådan et kit, men mangler desværre typegodkendelsen

Mvh
Niels

Fra : Mads Stetter

Dato : 09-01-06 17:51

"KubikH" <kallehauge@SLETemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> typegodkendelsespapirerne på sådan et kit.
>
> Knægten har skaffet sig sådan et kit, men mangler desværre

Hej Niels

Prøv at kontakt dem her:

De må næsten have tjek på det!

MVH Stetter

Fra : KubikH

Dato : 09-01-06 19:39

"Mads Stetter" <stetter@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "KubikH" <kallehauge@SLETemail.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Niels
>
> Prøv at kontakt dem her:
>
> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=44840
>
> De må næsten have tjek på det!
>
> MVH Stetter

Hej Mads
Tak for tippet,det ser lovende ud

Mvh
Niels

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 09-01-06 21:15

"KubikH" <kallehauge@SLETemail.dk> skrev i en meddelelse

> Hovedsagen er at jeg meget gerne ville have fat i en kopi af
> typegodkendelsespapirerne på sådan et kit.

Dr findes garanteret ikke typegodkendelse på sådan et kit. Og ligeledes
heller ikke på en ombygget mascot med kit.

> Knægten har skaffet sig sådan et kit, men mangler desværre
> typegodkendelsen

Jeg vil prøve at se hvad jeg kan fremskaffe omkring mulighederne, med kit
til en mascot.

MVH Hans

Fra : KubikH

Dato : 09-01-06 21:38

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> heller ikke på en ombygget mascot med kit.

> Jeg vil prøve at se hvad jeg kan fremskaffe omkring mulighederne, med kit

Hej Hans
Tak fordi du gider hjælpe!

Ja det er nok et forkert ord "typegodkendelse" men jeg ved at der engang
fulgte et sæt papirer med.
Disse var forudsætningen for at få skidtet godkendt senere

I morgen skal vi studere det under lup.
Jeg har en ide om at det er et Crayford kit, men det må jeg se om jeg kan
verificere.
Mvh
Niels