2005
Fra : Steffen Skov

Dato : 24-12-05 10:20

Glædelig Jul til alle og tak for spændende til tider medrivende læsning i
2005.

Fra : Per Krabbe

Dato : 24-12-05 11:09

"Steffen Skov" <XsskovY@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Glædelig Jul til alle og tak for spændende til tider medrivende læsning i
> 2005.

I lige måde til alle -

mvh
www.scanboat.com / Per Krabbe

Fra : Finn

Dato : 24-12-05 11:44

Jeg føjer mig til - God jul og et godt nytår til alle.

Med et lille håb om at gruppen får lidt mere gang i den !!! for det er altid
interessant læsning.

--
Mvh. Finn

Fra : Mogens

Dato : 24-12-05 12:02

On Sat, 24 Dec 2005 11:44:15 +0100, "Finn" <noname@junk.dk> wrote:

> God jul og et godt nytår til alle.

I lige måde

>Med et lille håb om at gruppen får lidt mere gang i den !!!

Gruppens "omsætning" er en meget god afspejling af "trafikken" i
havnen. Selv den varmeste sommersøndag ligger over halvdelen af bådene
ubenyttede på pladsen.

Det er ikke nogen kritik - det er en konstatering :)

Mvh
Mogens

Fra : Torben Bach

Dato : 24-12-05 19:46

"Steffen Skov" <XsskovY@webspeed.dk> wrote in message
> Glædelig Jul til alle og tak for spændende til tider medrivende læsning i
> 2005.

Også fra min side her i der Nordvestsjællandske skal der lyde et ønske om en
rigtig glædelig jul.

Selvom debatterne af og til at mere en spændende eller medrivende, så lad os
da krydse fingre for, at der også i fremtiden er plads til, at meninger
brydes og at det samtidigt sker i med et glimt i øjet fremfor pedanterier om
fundatsers overholdelse, men selvfølgelig inden for rimelighedens grænser.

Godt nytår. Dagen er nu tiltaget med 1 minut, så det går fremad mod de lyse
tider og den kommende sejlsæson

Torben