webasto
Fra : lars

Dato : 14-11-05 16:49

Hej gruppe
Er der nogen der kan hjælpe med den elektiske tilslutning på et ældre
webasto Lo 2303 oliefyr elll ligger inde med noget hvor jeg læse mig til
det.

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 14-11-05 18:31

"lars" <l.s.a@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
> Er der nogen der kan hjælpe med den elektiske tilslutning på et ældre
> webasto Lo 2303 oliefyr elll ligger inde med noget hvor jeg læse mig til
> det.

Hej, prøv at kontakte:

http://www.webasto.dk/

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Torben Bach

Dato : 07-12-05 23:16

"lars" <l.s.a@tele2adsl.dk> wrote in message
> Hej gruppe
> Er der nogen der kan hjælpe med den elektiske tilslutning på et ældre
> webasto Lo 2303 oliefyr elll ligger inde med noget hvor jeg læse mig til
> det.

Jeg har nogle Pdf-filer vedr. Webasto 2011, hvis det skulle have nogen
interesse. Jeg ved ikke helt, hvad der adskiller den ene model fra den
anden.
Med hensyn til reparation at Webasto har jeg hørt fra en lokal
sejlerkollega, at der skulle være et firma i Svendborg, hvor man kan klare
så godt som alt muligt omkring Webasto.
Jeg kan evt. udfinde nærmere, når jeg støder på vedkommende igen.

Selv har jeg det problem, at jeg godt nok kan få ventilationssystemet til at
køre, men at sikringen sprænger, når jeg forsøger at starte varmesystemet.

Giv mig et praj, hvis ud er interesseret. Jeg kan enten sende dig filerne
direkte til din mail, eller lægge dem i dk.binaer - alt efter eget valg, men
sidstnævnte vil måske være mere relevant, hvis der er skulle være andre
brugere af nyhedsgruppperne, hvor interessen evt. er sammenfaldende.

Mvh
Torben