Motorscout - nu MCScout
Fra : Ken

Dato : 23-01-06 00:11

Hej Alle,

Nogen af jer kan sikkert huske motorscout.dk. Det var mit første forsøg
på at lave en hjemmeside der kunne bruges til noget. der var dog en flab
der registrerede navnet da jeg glemte at forny det og softwaren det blev
udviklet i var forældet, Derfor var det besværligt at gøre det
tilgængeligt igen. Men nu prøver jeg altså igen, med det nye navn
MCScout.dk

Sitet er nyudviklet og er en del mere stabilt end den tidligere version.
Designet er simpelt og søge mulighederne er udvidet med motorstørelse +
fritekst søgning som kan klare mere end et ord af gangen.
Der er statistik, så man kan se hvor mange der har kigget på ens annoncer.

Sitet køre på en større server og der er mere båndbredde end sidst.

Sitet vil stadig (og for altid) være gratis at bruge for alle, og jeg
vil prøve at få nogle flere forhandlere med end der var sidst.

Jeg håber ikke nogen bliver kede af mit indlæg som sikkert er OT, jeg
håber til gengæld at i får lige så meget glæde af det nye site som i
havde af det gamle og at i vil bakke op om initiativet.

Med venlig hilsen og god dag,

Ken Madsen
http://www.mcscout.dk

Fra : Kim \(Bandit600\)

Dato : 24-01-06 14:14

"Ken" skrev

> Jeg håber ikke nogen bliver kede af mit indlæg som sikkert er OT, jeg
> håber til gengæld at i får lige så meget glæde af det nye site som i havde
> af det gamle og at i vil bakke op om initiativet

Ingen alarm fra min side af

Jeg synes faktisk det er dejligt med et website der kun omhandler
køb og salg af mc, og ikke alt muligt til at forvirre! En lille smule
design ville dog ikke gøre mig noget! Jeg har købt mine sidste to
motorcykler igennem det gamle mcbasen, og det syntes jeg var et
fint website!

Måske jeg skulle bidrage med min DTer, der har stået i garagen i 5 år,
må være på tide den får en ny ejer, der vil lave den

btw. så fandt jeg på et kanont hjemmeside navn for et stykke tid siden,
og den var ledig, men ville lige tænke over den et par dage, men da jeg
ville registrere domænet, var der en der var kommet mig i forkøbet.. 2
dage :o/ whats the odds!!!

kim..

Fra : Jacob Larsen

Dato : 24-01-06 16:59

"Kim (Bandit600)" <lundgaard@skjern-net.dk> wrote in
message news:e8da9$43d6280d$3e3d83dd$8348@news.arrownet.dk
> [...]
> dage, men da jeg ville registrere domænet, var der en der
> var kommet mig i forkøbet.. 2 dage :o/ whats the odds!!!

Ret store! Det er også sket for mig nogle gange. Du skal bare passe på hvor
du søger. Nogle steder tror jeg de tager navnene, hvis de er gode, og du
ikke selv er hurtig. De kan jo gemme dem, der bliver søgt på, ganske nemt.

Jeg er som konsekvens deraf holdt op med at tænke.
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-01-06 09:28

Jacob Larsen wrote:

> [...]
> ikke selv er hurtig. De kan jo gemme dem, der bliver søgt på, ganske nemt.
>
> Jeg er som konsekvens deraf holdt op med at tænke.

LOL - intuition rules!

--
vh
Torben - der også har tænkt sig ihjel af og til

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-01-06 15:02

Ken <kenhvmsnabel@yahoo.dk> writes:

> [...]
> motorstørelse + fritekst søgning som kan klare mere end et ord af
> gangen. Der er statistik, så man kan se hvor mange der har kigget

Det ser rigtigt godt ud.

> Sitet køre på en større server og der er mere båndbredde end sidst.

...og det koster jo, så måske du skulle give folk mulighed for at
donere til driften af sitet i stil med Tony Lorentzens dfmc.dk.

> Jeg håber ikke nogen bliver kede af mit indlæg som sikkert er OT,
> jeg håber til gengæld at i får lige så meget glæde af det nye site
> som i havde af det gamle og at i vil bakke op om initiativet.

Det håber jeg også, for DBA er langt fra perfekt.

Har du i øvrigt overvejet at lave et rss-feed? I første omgang bare
for samtlige annoncer, men man kunne jo let forestille sig det udvidet
til at omfatte specifikke mærker, typer eller måske ligefrem annoncer
der matcher en given søgning. Sådan, hvis du lige keder dig
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R