Årets første køretur....Brrrrrrrr
Fra : Myrhøj

Dato : 14-01-06 16:03

ja, jeg ville blot dele min glæde, over årets første tur, med andre......
Brrrrrrrr.....turen blev en ganske kort prøvetur på en K75, jeg simpelthen
måtte eje!
Således er et par sæsoner, med mere eller mindre fejlslagent visit omkring
chopper-kulturen, endt med "back to basis" og Intruderen er udskiftet.
Årets første tur...kort, kold..men dejlig.

Myrhøj

Fra : Snusken

Dato : 14-01-06 16:12

> Årets første tur...kort, kold..men dejlig.

Ja, det var superfint kørevejr idag, da
det er blevet varmere ift for en uge siden.
Kørte idag 10 km UDEN at få kolde fingre i
mine 10 Euro HG vinterhandsker..
--
vh, erico
---

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 14-01-06 19:24

Myrhøj wrote:
> [...]
> udskiftet.
> Årets første tur...kort, kold..men dejlig.

Te'løkk med maskinen

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Thomas Makro

Dato : 16-01-06 15:23

On Sat, 14 Jan 2006 15:03:11 +0000 (UTC), centerfield@12move.dk
(Myrhøj) wrote:

>ja, jeg ville blot dele min glæde, over årets første tur, med andre......

Damn du nåede det før mig
Min første tur var i går. På de 12 km nåede jeg faktisk at se en anden
MC, som jeg dog ikke fik hilst på, da han drejede ned ad en sidevej.

Det var koldt men friskt, brrr...

Nå, men nu står Vifferen et nyt sted, indtil en gang i marts.

--
Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F

Fra : Dr.Enduro

Dato : 17-01-06 13:26

Thomas Makro wrote:

I er da ellers lidt sent på den, sæsonen startede jo den 1.! (Så var det
lidt lettere at komme sig over nedturen efter at den sluttede den 31.12.
....)

--

Hilsen Jan

Fra : Thomas Makro

Dato : 17-01-06 14:26

On Tue, 17 Jan 2006 13:26:27 +0100, "Dr.Enduro"
<janeiffert@NOSPAMhotmail.com> wrote:

>I er da ellers lidt sent på den, sæsonen startede jo den 1.! (Så var det
>lidt lettere at komme sig over nedturen efter at den sluttede den 31.12.
>...)

Ha ha ja vi må være lidt sløve

Det værste er nu, at jeg har tænkt mig at være bevidst sløv indtil en
gang i marts. Til den tid skal du bare se hvad der kommer af indlæg
her på NG om "ååh det var bare sååå skønt med årets første tur"...

Fra : Harry Teicher

Dato : 17-01-06 15:26

Dr.Enduro skrev:

> I er da ellers lidt sent på den, sæsonen startede jo den 1.! (Så var det
> lidt lettere at komme sig over nedturen efter at den sluttede den 31.12.
> ...)

He he, ja, jeg fik endda min første is idag! Alle de andre dage sne,
men idag: islag! Hurra!

Harry
XT600

Fra : Anders Majland

Dato : 17-01-06 19:01

> He he, ja, jeg fik endda min første is idag! Alle de andre dage sne,
> men idag: islag! Hurra!

Pigdæk ?

Fra : Dr.Enduro

Dato : 17-01-06 20:05

Anders Majland wrote:

> Pigdæk ?

Nok snarere is i maven...

--

Hilsen Jan

Fra : Anders Majland

Dato : 18-01-06 15:17

> Nok snarere is i maven...

Jeg kan ligeså godt indrømme at jeg er kylling. Der faldt islag igår
eftermiddags og de lovede sne i nat, så jeg tog toget på tværs. Glat føre er
sjovt hvis man bare leger alene, men ikke hvis man har et par hundrede km
hvor man skal dele asfalten med blinde bilister der heller ikke kan styre
eller bremse .....

Så indtil videre har jeg kun været på en kort tur i år og brugt alt for
meget tid med offenlig transport aaaaaarggghhhhhhhhh

/A

Fra : Dr.Enduro

Dato : 18-01-06 17:00

Anders Majland wrote:

> [...]
>
> Så indtil videre har jeg kun været på en kort tur i år og brugt alt for
> meget tid med offenlig transport aaaaaarggghhhhhhhhh

Jeg er mere og mere enig med dig - røg på røven i morges...

--

Hilsen Jan

Fra : Anders Majland

Dato : 18-01-06 17:28

> Jeg er mere og mere enig med dig - røg på røven i morges...

Eneuheld - andet end stoltheden der tog skade ?
Det er tit noget skidt når der er bilisternerne der "skubber" :
http://www.tenere.dk/forumnew/forum_posts.asp?TID=925&PN=1

Fra : Dr.Enduro

Dato : 18-01-06 21:16

Anders Majland wrote:

> Eneuheld - andet end stoltheden der tog skade ?
> Det er tit noget skidt når der er bilisternerne der "skubber" :
> http://www.tenere.dk/forumnew/forum_posts.asp?TID=925&PN=1

Ubehagelig læsning! Jeg var mere heldig, det var en solotur jeg fik, og
så i første gear. Der kom utroligt nok ikke engang en skramme i XT'eren
(hvilket måske siger noget om, hvor meget sne der lå), det eneste der
skete, var at mine regnsbukser fik en flænge. Men jeg har da flere gange
tænkt over, at det nok ville være ufedt at komme ned at ligge, når der
kører en lastbil eller lignende lige i røven på en...

--

Hilsen Jan