1212 km/t......
Fra : Frank Pedersen

Dato : 12-06-01 16:27

Fra : m.grewy

Dato : 12-06-01 16:50

Fra : Hellfire

Dato : 12-06-01 23:18

news:9g5ddn$1t35$1@news.cybercity.dk...

> "Frank Pedersen" <horso@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> news:3b26344d$0$197$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> > Snuppet fra no.alt.motorsykler
> > http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=7&item=160386
>

> Nøj sådan en vil jeg også ha.
> Man skal ihvertfald holde ved
>
> Michael

Jo, tak! Har selv prøvet at køre 230 på en ZRX1100, og følte nærmest, at
mine arme og hoved var ved at blive flået af (styrkåben er ik' særlig
effektiv).

Henrik
GSX250ES

Fra : Bent Madsen

Dato : 12-06-01 17:28

HAHAHAHAHAHA!!!......

Fra : Armand

Dato : 12-06-01 22:34

Frank Pedersen <horso@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> Snuppet fra no.alt.motorsykler
> http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=7&item=160386
> Nogen højere????

Må jeg benytte lejligheden til at opfprdre til at man lige skriver en
sætning eller to om hvad der er at finde på det Link, at man henviser
til!

Det ville jo være rart at kunne vurdere om emnet måtte have interresse,
inden at man koblede på med sit sløve modem og til egne dyrt tjente
penge :-/

--
Armand.

Fra : Mega

Dato : 13-06-01 08:10

Modem...LÅRL

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 14-06-01 23:50

> [...]
>
> Det ville jo være rart at kunne vurdere om emnet måtte have interresse,
> inden at man koblede på med sit sløve modem og til egne dyrt tjente

Helt enig! Det er en uskik bare at linke, og det er irriterende ligegyldigt
hvilken forbindelse folk så end måtte have. Den allerværste variant er, at
linket går til en hovedside, hvorunder man så selv skal til at rode for at
finde det det drejer sig om.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen