mandtal hvem er så vinter kører
Fra : kc

Dato : 04-01-06 21:25

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 04-01-06 21:30

kc wrote:

Pling

100 km i denne uge indtil nu, kører på min KLR250

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S - GSX-R250 - ES250/2

Fra : Snusken

Dato : 04-01-06 21:34

*PLING* morfarvinterkører dvs med sidevogn+MZ

--
vh, erico
---

Fra : Ole Axelsen

Dato : 04-01-06 21:43

"kc" <(slet)sibm@ofir.dk> skrev i en meddelelse

"PLING"

Ikke de mange kilometer, men kører dagligt på arbejde, og en enkelt tur til
nærmeste større by. Længe leve min nyligt monterede fuldkåbe
Kører på Mspjæt TS 150.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Harry Teicher

Dato : 04-01-06 21:46

*Pling*

XT600. Sammen cykel til sommer og vinter, arbejde og sjov, langt og
kort, dag og nat, våd og tørt....og så med kun een tændrør til det
hele!

Fra : Anders Majland

Dato : 04-01-06 22:40

> XT600. Sammen cykel til sommer og vinter, arbejde og sjov, langt og
> kort, dag og nat, våd og tørt....og så med kun een tændrør til det
> hele!

Samme her. Jeg har godt nok ikke været ude at køre siden 23/12 (pga et
trykket ribben - turen hjem efter trykket var ikke sjov. Jeg var ihvertfald
glad for hvilet på færgen)

Og så er jeg igang med at samle apriliaen igen, og selvom den har stået i hi
i 2år så er den også til helårsbrug.

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk
Yamaha XT600Z Ténéré 3DS 1988 80Mm

Fra : Dr.Enduro

Dato : 05-01-06 08:20

Harry Teicher wrote:
> *Pling*
>
> XT600. Sammen cykel til sommer og vinter, arbejde og sjov, langt og
> kort, dag og nat, våd og tørt....og så med kun een tændrør til det
> hele!

Det samme her, men går derudover og pusler med en XS 400 som konecykel...

--

Hilsen Jan

Fra : brian/hon 750

Dato : 05-01-06 16:07

pling
xt 550 Det rigtige jern når det gælder
hon 750

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-06 21:50

*pling* Axis 90 hver dag på arbejde

Mvh Ove

Fra : Kim Hansen

Dato : 04-01-06 22:20

On Wed, 4 Jan 2006 21:25:20 +0100, "kc" <(slet)sibm@ofir.dk> wrote:

DR 250 som godt nok lige pt.står stille, men ikke længe

M.V.H

Kim Hansen

Vestfyn

Suzuki dl 650 V-Strom
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Carl Dragert

Dato : 04-01-06 22:29

"kc" <(slet)sibm@ofir.dk> wrote in message
> [...]

På min fzr når der ikke er sne på kørebanen. Heldigvis arbejder jeg en del
hjemme.

--
mvh. Carl Dragert
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=531

Fra : Michael Petersen

Dato : 04-01-06 22:44

Tjae man skal jo på arbejdet...

Michael
Numbus m. sidevogn

Fra : Tommy Hansen

Dato : 04-01-06 22:46

Køre hele året.

Vh
Tommy

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 04-01-06 23:01

Skipperen kommer da ud når den ellers gider starte :)

Thomas

Fra : christoffer

Dato : 05-01-06 00:12

kører 100 km om dagen....

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 05-01-06 05:58

"kc" <(slet)sibm@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Kører hver dag på arbejde. Geely Grand Puma, 300 km pr. uge
Hilsen Matthias

Fra : Christer Waleryd

Dato : 05-01-06 07:58

*PLING* fra Norge igen

XT600 m/ trelleborg army.

/Christer
--
Christer Waleryd - DoD#2075
'73 CB750*2 '81 CB750F '74 CB500

Fra : Kim Olsen

Dato : 05-01-06 08:22

Jeg kører jævnligt på arbejde på mc om vinteren, men ikke dagligt mere.

Kim Olsen
Geely Boss, 2003
DKW RT125/2, 1953 (nul vinterkørsel)

Fra : J. Hansen

Dato : 05-01-06 08:37

PLING

Kører dagligt Geely Zebra 110 ccm til og fra arbejde.
Dejligt med knivskarpe 2.75 X 17 dæk og fælge der nærmest pløjer sig gennem
sjap og sne.

Mvh John
CBR 600 FK
Geely Zebra JL 110-5
VeloSolex 3800

Fra : Carsten Eilersen

Dato : 05-01-06 10:32

"kc" <(slet)sibm@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Pling!

Carsten Eilersen
Suzuki DR 250 S (S for snow mode)

Fra : Per Nielsen

Dato : 05-01-06 10:46

"kc" <(slet)sibm@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Har kørt ca. 2800 km på min vinter Harley (sportster), den er dejlig lav når
vejen er glat så man kan få benene på afsfalten / isen.

Fra : Boye Wildt

Dato : 05-01-06 17:21

Pling

Kun for sjov
Når det er glat er min Nimbus med sidevogn bedst.
Min XT 600 E er så højbenet at risiko for at ryge på røven er stor når det
er glat.

Mvh
Boye

Fra : Armand

Dato : 05-01-06 18:51

Tjaeh :-/
CBR'en står indesneet ude i klubben, og eftersom den har plader på er
jeg vel principielt berettiget til at *ping*'e med hér

--
Armand.

Fra : Johnni

Dato : 20-01-06 11:23

> CBR'en står indesneet ude i klubben, og eftersom den har plader på er jeg
> vel principielt berettiget til at *ping*'e med hér

Hmmm

Jeg har også plader på min dette betyder da ikke at den lovligt må køre!! da
min forsikring ikke dækker kørselsskader i vinterperioden.

/Johnni
http://www.dfmc.dk/?id=604

Fra : Peter 8850

Dato : 05-01-06 18:54

*PLING*

XL 350 R

--
Peter 8850

Fra : BC

Dato : 05-01-06 22:18

Køre næsten hver dag på min Suzuki gs 450 om vinteren.
Når solen skinner igen og det er varmt, kommer Hondaen ud igen.

vh, BC CBR 600

Fra : Allan Bojesen

Dato : 05-01-06 23:03

Pling - hver dag på XL600RM med herlig fiskekutterlyd

Allan Bojesen
CBR1000 -88 i hi

Fra : CL

Dato : 06-01-06 02:25

Også her, 42 km hver dag på en MZ 251.

VH
Carsten Larsen
CBR 1K DUAL når der ikke er salt

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-06 15:26

"kc" <(slet)sibm@ofir.dk> wrote in news:43bc2f33$0$15783$14726298
@news.sunsite.dk:

Dog kun på en rs50 for nu, men regner med at få en xt 350/600 som skal
bruges til helårskørsel....koldt ? nej det er squ bare et spørgsmål om tøj
!!

Fra : Niels Pein

Dato : 06-01-06 18:37

Pling.

Kører godt nok ikke så meget mere som jeg har gjort, men når jeg kører
afhænger det ikke af en dato i kalenderen. TransAlp'en er altid klar.
--
Niels
TransAlp '91

Fra : Søren Jim

Dato : 06-01-06 21:32

Pling

Søren Fra Belfast
CBR1K

åhhh ja

Fra : Brian

Dato : 06-01-06 23:38

*Pling*

XT 600
Året rundt

Brian

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-01-06 21:03

"kc" <(slet)sibm@ofir.dk> writes:

Det er jeg - og i år foregår det på dt'eren. De andre år har den
strejket, så den kasko-løse Fazeren har måttet toure i sneen

Knopdæk er dog væsentligt bedre i sne end Pilot Road og Sport...
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Esther

Dato : 08-01-06 00:29

*pling*

70 km om dagen - medmindre jeg er sneet inde eller der er ekstremt glat -
har ikke lyst til at gentage mit "stunt" fra 20.12 (pludselig isslag - kan
endnu mærke det i nakke og lænd)

--
Esther
Yamaha XJ600S & Yamaha YBR125 (vinter)

Fra : Bo Nielsen

Dato : 08-01-06 13:43

"Esther" <Esther@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> *pling*
> har ikke lyst til at gentage mit "stunt" fra 20.12 (pludselig isslag - kan
> [...]

Selvfølgelig kører man også om vinteren, og a propos YBR125 så lagde jeg
lige min ned i går aftes. Den brune blanding af salt og grødis er ikke altid
umiddelbart til at se, så jeg må nok investere i et nyt blinklys - kørte
heldigvis kun 25-30 km/t.

ScooterBo

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 08-01-06 15:03

"Bo Nielsen" <kok.b.nielsen@privat.dk> skrev i

[klip]

> Den brune blanding af salt og grødis er ikke
> altid umiddelbart til at se, så jeg må nok investere i et nyt blinklys -

[klip]

Ja, så ser du bare *alt* lige pludselig?

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : MFO

Dato : 08-01-06 12:11

Pling, men kun når vejene er tørre.

--
Michael
Kawa Z650 med sommerdæk

Fra : Søren Dahl

Dato : 11-01-06 09:00

PLING

Suzuki TS 185 ER ( lyst kørsel og så længe jeg ikke har solgt den)

XL 600 V TransaAlp (Vinter forsikring - få langturer i vintersæsonen)

MVH Søren