Ud at køre igen. . . . Himmel
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 03-01-06 22:44

Noget skal vinteren jo gå med...

Først og fremmest kan man jo starte med at vinterklargøre, derefter lave
diverse projekter må maskinellet, læse uendeligt mange nye og gamle MC
blade, ja aktiviteterne er uendelige.

Det jeg i disse dage har kastet mig over er *"Touren 2006"*

Jeg var sidste år en smut i Holland tidligt på sæsonnen, og det vil jeg
gerne følge op med nok en tour i 2006.(læs evt. artikel herom i TN)

Jeg har en aftale med Wæver, om at vi vil afsted i *kristi Himmelfarts
dagene* denne gang (Mon ikke Orla er taget i ed mere eller mindre her???
Ellers må hans arm vel vrides lidt så han er )

Afsted Onsdag eftermiddag efter arbejde, og første overnatning når vi
ikke lige gider mere midt på afenen (tysk eller evt dansk motel) (dette
for at være tæt på Hamburg)
Torsdag morgen ekspress til Louis Giga Store

Når vi ikke gider mere, afsted fra Hamburg til et tysk MC motel / camping)
Fredag op og afsted til Holland (D'n Toerstop ?)

Lørdag - lidt raslen rundt i Holland/Belgien/Luxemburg hvad ved jeg
hygge kørsel

Søndag morgen lige efter morgenmaden hjem til DK i et hug

18-20 stykker hjemme i Himmerland igen

Den foreløbige idé -
*Men*
Måske der var nogen her der kunne have lyst til at tage med?
Så vi var en lille flok - *det* kunne være hyggeligt

Hvis så.. .. ..
Så er det om at kaste sig over tastaturet, så vi i god tid kan arrangere
et møde hvor der kan komme ideer på bordet, så en endelig plan kan
skrues sammen

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-06 16:44

J.C.Kløve skrev i meddelelsen
<43baf031$0$1790$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

>(Mon ikke Orla er taget i ed mere eller mindre her???
>Ellers må hans arm vel vrides lidt så han er )

Har jeg virkelig lovet det ? Det bliver sikkert helt vildt kedeligt,
(ligesom vores Fredericiatur i sommers). Suk.... Ja-ja, kan det ikke være
anderledes, så må vi vel bare tage afsted.

mvh
Orla, som har sat kryds(er) i kalenderen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 06-01-06 01:18

Orla Pedersen wrote:
> J.C.Kløve skrev i meddelelsen
> <43baf031$0$1790$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Har jeg virkelig lovet det ?

ja da

> Det bliver sikkert helt vildt kedeligt,
> (ligesom vores Fredericiatur i sommers). Suk.... Ja-ja, kan det ikke være
> anderledes, så må vi vel bare tage afsted.

ja givet! - jeg har regnet lidt på det.
vi har 5 dage til rådighed, med - lad os sige 9 køretimer pr. dag, og
dermed 45 køretimer alt, delt på frem og retur, altså 22,5 køretime

På vej til DFM meet (i Fredericia) opnåede vi ca. 26 km/t som
gennemsnit, hvilket bringer os ca. 585 km væk fra det rare og godmodige
Herred >err< Himmerland mener jeg - altså forudsat at vi kører 9
timer pr dag - det rækker lige til en tur vest for Bremen og tilbage.

//mon vi skulle våve at sætt hastigheden op til 35 km/t i snit// LOL ?

> mvh
> Orla, som har sat kryds(er) i kalenderen

Herligt nu er vi 3

Jeg glæder mig alerede

.. . . og der kunne nok blive plads til nogle flere

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-06 10:22

J.C.Kløve skrev i meddelelsen
<43bdb71a$0$1757$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

>//mon vi skulle våve at sætt hastigheden op til 35 km/t i snit// LOL ?

Det var dog et djævelsk stresseri

mvh
Orla

Fra : Steen Gruby

Dato : 06-01-06 17:41

On Fri, 6 Jan 2006 10:22:14 +0100, "Orla Pedersen"
<o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> wrote:

Stakkels Orla.

>Det var dog et djævelsk stresseri

Med de venner behøver du ingen fjender

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Torben Scheel

Dato : 06-01-06 17:29

J.C.Kløve wrote:

> Jeg glæder mig alerede
>
> . . . og der kunne nok blive plads til nogle flere

Mjah - jeg er fristet Det eneste jeg er bekymret for er om det
bliver en gentagelse af TN beretningen - det tempo kan veteranen ikke
holde til. Og cyklen heller ikke for den sags skyld

Så hellere 26 km/t (og tid til m a n g e is)

--
vh
Torben

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 07-01-06 00:04

Torben Scheel wrote:

> [...]
> holde til. Og cyklen heller ikke for den sags skyld
>
> Så hellere 26 km/t (og tid til m a n g e is)

Set med mine briller skal der ryges og ises jævnligt, men det kommer jo
af sig selv med VTR og SV - de vil jo gerne tankes med forholdsvist
korte mellemrum

Det kan ikke udelukkes at SV'eren over en kort åben tysk autobahn
strækning skal have lov at få en i røven, men derudover har Wæver og jeg
netop talt om at tage toppen af farten for at strække benzinen og sænke
blodtrykket

Så jeg kan kun sige - kæmp ikke imod - lad dig friste

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-06 10:36

J.C.Kløve skrev i meddelelsen
<43bef758$0$1821$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> [...]
>strækning skal have lov at få en i røven, men derudover har Wæver og jeg
>netop talt om at tage toppen af farten for at strække benzinen og sænke

Det er vel blot at aftale ved hvilken tank at vi samler dig op igen ;-D

Mht. til Wæver, så er det væsentlige vel blot at vi holder minimunsfart til
sikker manøvrering i snævre farvande....

>Så jeg kan kun sige - kæmp ikke imod - lad dig friste

What you say.....

mvh
Orla

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 07-01-06 11:17

Orla Pedersen wrote:
> J.C.Kløve skrev i meddelelsen
> <43bef758$0$1821$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
>

> Mht. til Wæver, så er det væsentlige vel blot at vi holder minimunsfart til
> sikker manøvrering i snævre farvande....

Ja vi er nød til at holde styrefart på færgen.
Den er nu opgraderet med navigationsudstyr af mærket Garmin - gu've om
det er et resultat af vor tur til Fredrecia lol

Fra : Myrhøj

Dato : 07-01-06 12:16

J.C.Kløve wrote:

> Herligt nu er vi 3

> Jeg glæder mig alerede

> .. . . og der kunne nok blive plads til nogle flere

når kalenderen er checket og krydschecket med andres!!!!, vil det vise sig
om der er 4.

myrhøj

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 07-01-06 18:01

Myrhøj wrote:
> myrhøj

Det ville være rigtigt hyggeligt.

Fra : Kim Hansen

Dato : 07-01-06 13:11

On Tue, 03 Jan 2006 22:44:04 +0100, "J.C.Kløve"
<DunantFjern@X.mail.tele.dk> wrote:

>Jeg var sidste år en smut i Holland tidligt på sæsonnen, og det vil jeg
>gerne følge op med nok en tour i 2006.(læs evt. artikel herom i TN)

Hvilket nr.

Jeg kunne godt være interesseret.

M.V.H

Kim Hansen

Vestfyn

Suzuki dl 650 V-Strom
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 07-01-06 17:40

Kim Hansen wrote:
> On Tue, 03 Jan 2006 22:44:04 +0100, "J.C.Kløve"
> <DunantFjern@X.mail.tele.dk> wrote:

Nr 5

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 07-01-06 18:02

Kim Hansen wrote:
> On Tue, 03 Jan 2006 22:44:04 +0100, "J.C.Kløve"
> [...]

Det kan klart anbefales