Videoer - hvor?
Fra : Stig Mogensen

Dato : 27-12-05 19:10

Hey,

Jeg har googlet efter websider der tilbyder gratis download af videoer,
foretaget med digicam......lidt i stil med Ghostrider i Stockholm og så'n,
men gerne dansk. Det er ikke lykkedes mig at finde nogle sider, men jeg
håber ikke det er fordi disse sider er dømt ulovlige?.

Kan nogle hjælpe med nogle links?.

/Stig
--
* Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*

Fra : runes-mc.dk

Dato : 28-12-05 08:38

jeg kigger ofte på www.uponone.com især under kategorien "everything
else"

Fra : Per

Dato : 28-12-05 09:14

"Stig Mogensen" <stig.mogensen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> men gerne dansk. Det er ikke lykkedes mig at finde nogle sider, men jeg
> håber ikke det er fordi disse sider er dømt ulovlige?.

Denne her har en del videoklip.

www.linienmc.dk se under videogalleri

/per

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 28-12-05 09:52

Stig Mogensen wrote:
> Kan nogle hjælpe med nogle links?.

Hej Stig,

Du kan også prøve her, der har de et lille udvalg, delt op kategorier:
http://bikepics.com/bikemovies/

Kenneth Østrup
Weblog: <http://blog.riskoger.net/>
Billedarkiv: <http://bronson.dk/>
Honda RC04/SC01/PC25 - 1984

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 28-12-05 14:28

Stig Mogensen <stig.mogensen@gmail.com> writes:

> [...]
> men gerne dansk. Det er ikke lykkedes mig at finde nogle sider, men jeg
> håber ikke det er fordi disse sider er dømt ulovlige?.

PMC's medieside har en stavl' videoer som medlemerne har taget gennem
tiden.

http://www.pmc.dk/

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Stig Mogensen

Dato : 29-12-05 21:38

Jeg takker for de gode links.

/Stig