Købe Intruder i Tyskland?
Fra : Tom Christensen

Dato : 19-12-05 17:54

Hej

En god ven har kig på en Suzuki VS 1400 GL (VX51L) Intruder fra 1996, kørt
cirka 10.000 km.
Pris cirka 5000 Euro inkl, en del ekstraudstyr.

Er der noget særligt, han skal være opmærksom på med denne model,
faldgruber, kendte "sygdomme" eller lignende?

På forhånd tak.

Tom Christensen

XV750

Fra : Jan

Dato : 22-12-05 11:00

"Tom Christensen" <reenchri@nomail.tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der noget særligt, han skal være opmærksom på med denne model,
> faldgruber, kendte "sygdomme" eller lignende?

Det er alt i alt, en meget stabil maskine, med mange muligheder for ekstra
udstyr og ombygning hvis man er til den slags
Har selv en som nu er ombygget (du kan se den her:
http://hjemmesider.eucsyd.dk/jdnew1 ) har før haft en som jeg skilte mig af
med til fordel for en Harley, men er nu tilbage til VS1400 (gæt selv hvorfor

Nu er der sikkert nogen der vil spørge hvorfor den "nye" så er til salg, og
det er den fordi jeg har det fint med at bygge/renovere dem, så nu har jeg
kastet mig ud i et(læs: to) Dnepr renoveringer her i vinter, men der er
store chancer for at når den er solgt, så kommer en ny VS'er ind i
værkstedet igen
Så hvis ellers motoren lyder fornuftig skulle han ikke få problemer med
sådan en.
SCCD har et forum hvoraf mange af medlemmerne kører VS1400 dem finder du på
www.sccd.dk der er sikkert nogle der gerne vil fortælle lidt om deres
maskine.

Jan

Fra : Tom Christensen

Dato : 22-12-05 15:56

Hej Jan

"Jan" <SPAMa45@SPAMsccd.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sådan en.
> SCCD har et forum hvoraf mange af medlemmerne kører VS1400 dem finder du

Tusind tak for dit svar, det er en fed maskine, du har bygget
(Du skriver intet om prisen?)

Jeg har straks sendt dine links videre til min kammerat.

Tom

Fra : Jan

Dato : 25-12-05 10:58

> Tusind tak for dit svar, det er en fed maskine, du har bygget
> (Du skriver intet om prisen?)
>
> Jeg har straks sendt dine links videre til min kammerat.

Jamen, det er jo det vi er her for
takker for de rosende ord

Prisen står ellers på siden 119,900kr. inkl. original sæder, org.
gaffelbro + lidt andre småting.

Jd