VFR ankommer imorgen ;o)
Fra : M. Hoey

Dato : 17-12-05 01:40

Hej til gruppen....

Tror I jeg får svært ved at sove i nat :o/ min Honda VFR ankommer imorgen
fra Tyskland. Jeg købte en Honda VFR RC36-2 1966, gået 27.000 km, ingen
skrammer eller skader, står snor lige.....

Min onkel og jeg købte en hver hos denne forhandler i Tyskland:
http://home.mobile.de/Motorrad-Kreiselmeyer/

Det er mange år siden han har kørt MC, så han blev lokket. Han har i lang
tid snakket om det.... men nu skulle det være!

Begge cykler ankommer fra Tyskland til min onkels adresse imorgen, har bare
det problem at jeg skal arbejde hele weekenden, dårlig timing, æv æv, så det
er ikke sikkert at jeg når at hente min, skal først have lejet en trailer,
helst lukket og så derhen, men man kunne måske nå at kigge forbi inden
arbejdet, og se på lækkerierne

Mange jule-hilsener fra Mick (føler sig som en knægt på 7 år, dagen før
juleaften).

Nu har jeg bare det problem at jeg slet ikke har tålmodighed til at vente på
forår :o/

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976
(Kommende VFR ejer)
http://www.dfmc.dk/?id=355

Fra : Kim Kristensen

Dato : 17-12-05 01:51

"M. Hoey" <mhoey@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> juleaften).
>
> Nu har jeg bare det problem at jeg slet ikke har tålmodighed til at vente

Det kan jeg sgu' godt forstå, men det er ikke meget den har kørt de første
39 år

Tillykke med veterancyklen!

Med venlig hilsen Kim

Fra : M. Hoey

Dato : 17-12-05 10:02

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på

> Det kan jeg sgu' godt forstå, men det er ikke meget den har kørt de første

Hej

Hvis årgangen var 1966, ja så havde jeg nok købt katten i sækken, det er en
1996'er, så er det hermed rettet

Mvh.

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976
(Kommende VFR ejer)
http://www.dfmc.dk/?id=355

Fra : Studen

Dato : 17-12-05 02:06

> [...]
> fra Tyskland. Jeg købte en Honda VFR RC36-2 1966, gået 27.000 km, ingen
> skrammer eller skader, står snor lige.....
Klip

Hej Mick

Tillykke med den ældgamle Viffer ;)
Må jeg være så indiskret at spørge dig, hvad du har måttet bøde for sådan en
fyr?

Ja, det bliver en kamp at komme igennem jan, feb, marts. Du må vel bare
skille den ad og samle igen. Evt flere gange - så går tiden da med noget
fornuftigt.

Mvh
Studen
- der borer ned i bolten med 1mm på 3timer. Godt der længe til foråret....

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 17-12-05 06:51

klip

> Nu har jeg bare det problem at jeg slet ikke har tålmodighed til at vente
> på forår :o/
>

> M. Hoey
> Suzuki GT750A 1976
> (Kommende VFR ejer)
> http://www.dfmc.dk/?id=355

Hvis du ikke allerede kender www.vfr.dk , så kik ind.
Hilsen Matthias
vfr 800

Fra : flemsus

Dato : 17-12-05 10:49

M. Hoey wrote:
> [...]
> før juleaften).
>
> Nu har jeg bare det problem at jeg slet ikke har tålmodighed til at

Tillykke med den flotteste af VFR modellerne, og da der er tandhjul til
knasterne en rigtig VFR.

--
REMOVE NOSPAM TO REPLY.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 17-12-05 12:44

> [...]
> imorgen fra Tyskland. Jeg købte en Honda VFR RC36-2 1966, gået 27.000
> km, ingen skrammer eller skader, står snor lige.....

Tillykke! En VFR RC 36 er mega lækker. Jeg vil dog stadig nok se mest efter
din Suzuki hvis du kommer kørende.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Richard

Dato : 17-12-05 14:51

Hej Mick,

M. Hoey wrote:

> Begge cykler ankommer fra Tyskland til min onkels adresse imorgen, har bare
> det problem at jeg skal arbejde hele weekenden, dårlig timing,

Ja, dårlig timing, kunne I dog ikke have ventet en uge mere

> Mange jule-hilsener fra Mick (føler sig som en knægt på 7 år, dagen før
> juleaften).

Men så nu du jo til gengæld tid til at pakke den fint ind - vi glæder os
til at se billeder af, hvor godt du kan camouflere sådan en - og gemme
den under træet

Tillykke med den - skal der være fire cylindre, så skal de stå i V

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Steen Lindved Nielse~

Dato : 17-12-05 20:20

rpaderichard@netscape.net (Richard) wrote in

> [...]
> gemme den under træet
>
> Tillykke med den - skal der være fire cylindre, så skal de stå i V

Men hvad dælen, min VFR ankommer også i morgen.
1 stk. rød VFR750F RC36.
Jeg er tilgengæld hjemme,og glæder mig gevaldigt til synet.

Og jo, jeg har meldt mig ind i www.vfr.dk

Hilsen Steen

Fra : M. Hoey

Dato : 18-12-05 01:24

"Steen Lindved Nielsen" <steen.lindved.nielsen@bravida.dk> skrev i en
meddelelse news:Xns972FCEC9EF4BESteen@62.243.74.162...
> [...]
>>
> Men hvad dælen, min VFR ankommer også i morgen.
> 1 stk. rød VFR750F RC36.
> Jeg er tilgengæld hjemme,og glæder mig gevaldigt til synet.

Også et stor tillykke herfra.....

Det skete de dage i december engang......:
http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1270

Lækker fornemmelse at få, en kold lørdag..... Der var ikke noget at komme
efter, de var flottere end vi havde forventet, man går jo altid med lidt
bange anelser, når man ikke har beset det, man har investeret i!

Mvh.

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976
(Nybagt VFR ejer)
http://www.dfmc.dk/?id=355

Fra : Steen Lindved Nielse~

Dato : 18-12-05 08:58

"M. Hoey" <mhoey@mail.dk> wrote in

> http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1270

Jeg har nu både set og prøvekørt min

/Steen

Fra : M. Hoey

Dato : 18-12-05 13:09

"Steen Lindved Nielsen" <REMOVETHISlindved@REMOVETHIStdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:Xns97305B3BCEBE4REMOVETHISlindvedREM@62.243.74.162...
> "M. Hoey" <mhoey@mail.dk> wrote in

> Jeg har nu både set og prøvekørt min
>
> /Steen

Heldige rad (griner)

Der lå is lige uden for indkørlen og salt, æv æv....

Får hende hjem i stuen imorgen, regner med at hun bliver hentet i en lukket
trailer, må se hvad Q8 eller Shell kan tilbyde af trailere?

Mvh.

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976
(Nybagt VFR ejer)
http://www.dfmc.dk/?id=355

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-12-05 11:18

M. Hoey wrote:

> [...]
> juleaften).
>
> Nu har jeg bare det problem at jeg slet ikke har tålmodighed til at vente på

Kender jeg godt! Kæmpe tillykke herfra!

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : M. Hoey

Dato : 19-12-05 16:59

"Tony Lorentzen" <spam2@dfmc.dk> skrev i en meddelelse

> Kender jeg godt! Kæmpe tillykke herfra!
>
> --
> Tony
> Fazer 1000 o>'o

Tak Tony

Så kom hun indenfor i varmen

http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1270

God jul og godt nytår til gruppen...

Mvh.

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976
(Nybagt VFR ejer)
http://www.dfmc.dk/?id=355

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-12-05 21:27

M. Hoey wrote:

> Så kom hun indenfor i varmen

> http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1270

I sandhed et smukt syn! Hvor står vandbøflen så henne denne vinter?

> God jul og godt nytår til gruppen...

Og lige i måsen (hr. Honda-ejer)

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : M. Hoey

Dato : 19-12-05 23:01

> I sandhed et smukt syn! Hvor står vandbøflen så henne denne vinter?

> Og lige i måsen (hr. Honda-ejer)
>
> --
> Tony
> Fazer 1000 o>'o

Hej Tony

Hehe, den var fin.... min 'ven' Squish kører også Honda *GG*

GT'en står trygt ude på Amager i mine forældres garage, den er vasket ned og
blevet smurt ind i Motorex samt fået dyne over. Skal have skiftet fordæk,
samt lavet lidt småting, men hun er fint kørende, og bliver klar til
foråret!

Hvordan går det med din Honda?

Mvh.

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976
(Nybagt VFR ejer)
http://www.dfmc.dk/?id=355

Fra : Squish

Dato : 19-12-05 23:11

M. Hoey wrote:
> "Tony Lorentzen" <spam2@dfmc.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Tony
>
> Hehe, den var fin.... min 'ven' Squish kører også Honda *GG*

Tsk tsk.. Fortæl du blot at du har været "Honda-kører" længe før du fik
Honda!

--
Squish
VFR750F

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-12-05 23:07

M. Hoey wrote:

> Hvordan går det med din Honda?

Don't mention the war!

Nej faktisk går det fint. Samlingen er godt undervejs og jeg satser på
at nå et godt stykke mellem jul og nytår. Jeg skal se om ikke jeg kan få
taget nogle billeder snart! Motoren lader stadig vente på sig... men når
dyret står på 5. sal så haster det heller ikke så meget med at få den
klar og båret ned

Glæder mig til at se vifferen!

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Jesper Hillerup

Dato : 19-12-05 23:32

"> M. Hoey wrote:

> [...]
> få taget nogle billeder snart! Motoren lader stadig vente på sig...
> men når dyret står på 5. sal så haster det heller ikke så meget med at

HæHæ der tilsyneladende, flere "undercover" honda folk
det må sq hænge sammen med erfaringer
tillykke med vfr`n, ser sq godt ud, Hoey
jesper
hawk`s

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-12-05 21:02

"M. Hoey" <mhoey@mail.dk> writes:

> Så kom hun indenfor i varmen
>
> http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1270

Den ser smuk ud! Den holder jo nok også nærmest evigt med det
kilometertal. Hvad forventer du at den kommer til at stå i
inkl. afgift?

> God jul og godt nytår til gruppen...

Tak, i lige måde
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-12-05 01:01

"M. Hoey" <mhoey@mail.dk> writes:

> "Jes Vestervang" <jes.vestervang@gmail.com> skrev...
>>
> 80-90.000 kr. med plader på!

Det lyder da slet ikke slemt for sådan en fin model. En af mine
studiefæller skaffede sig en magen til i Repsol-lakering for et års
tid siden, den endte vist omkring 90k og er nu også ganske fræk at se

--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 20-12-05 18:42