Ny MC til 18.000 kr?
Fra : Biker-Torben®

Dato : 16-12-05 14:19

Jeg faldt lige over en dansk importør www.mc2you.dk/ , som tilbyder
chopper-cykler til priser fra 18.000 - det fremgår ikke helt tydeligt, men
jeg prøvede at søge efter modersiden og fandt www.regalraptor.com - og det
virker som om det er amerikansk?

Anyways, største motor er 250 cc, og personligt ville jeg aldrig købe så
lille en mc (har selv en 1100 Dragstar).

Men hvis man nu var ny og sådan? De ser da meget fede ud (hvis man er til
chopper-stilen), og prisen er jo overbevisende.

Er der nogen af jer, som allerede har sådan en? Eller har I nogen mening
om, hvorvidt det er pengene værd?

Hilsen
Biker-Torben®
www.bikertorben.dk
www.mc-rejser.dk - Nyt: foredrag om "Route 66"!

Fra : Biker-Torben®

Dato : 16-12-05 14:32

.... svar fra mig selv: Nej, firmaet bag er engelsk:
www.ajsmotorcycles.co.uk/

Biker-Torben

Fra : OZ7PUS

Dato : 16-12-05 17:54

"Biker-Torben®" <(slet_dette)tnfzchp02@sneakemail.com> skrev i en meddelelse
> ... svar fra mig selv: Nej, firmaet bag er engelsk:
> www.ajsmotorcycles.co.uk/
>
> Biker-Torben

Lyder som en af de der kina cykler.

Ville ikke turde at satse på at den kunne klare mere som en sommer.

Selve kvaliteten er meget lav og de ruster som en i helvede selv om
sommeren

OZ3BTO

Fra : Gaakeligak

Dato : 16-12-05 18:51

"OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> wrote in news:43a2f125$0$196
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> www.ajsmotorcycles.co.uk

den FMC Regal Raptor der er på ovennævnte side forhandles i DK af
http://www.geely.dk/ - og af

http://www.parkhave.dk/default.aspx?con=vare&id=642

Det er en Kina - men hvis man googler lidt på udenlandske sider er der
nogle få der skriver at de er godt tilfredse - kender dog ikke den aktuelle
model.

Hvis du vil gå en anelse længere op har Yamaha en YBR125 til 18.995,00.
http://www.yamaha-motor.dk/products/motorcycles/street/ybr125.jsp?
view=OVERVIEW

den er testet på MC basen:
http://mc.dba.dk/asp/artikler/detail.asp?ArtikelId=36324&NyhedskategoriID=
292&SekItem=292&Sogning=1&Query=Scooter

Mvh
Gaakeligak - Knud blandt venner

Fra : Lange

Dato : 16-12-05 14:34

> Er der nogen af jer, som allerede har sådan en? Eller har I nogen mening
> om, hvorvidt det er pengene værd?

Jeg har ikke sådan en, men 'What you see, is what you get. What you get,
is what you pay for'.

Tror at du skal regne med noget i retning af 18kkr i afskrivning det 1. år

Lange

Fra : Moller

Dato : 16-12-05 14:44

Biker-Torben® wrote:
> Jeg faldt lige over en dansk importør www.mc2you.dk/ , som tilbyder
> chopper-cykler til priser fra 18.000 - det fremgår ikke helt tydeligt, men
> [...]

   RegalRaptor er kinesisk, og er et af de bedre produkter fra kina, det
er gennem samme importør som Geely så vidt jeg husker den kommer til dk.

   "http://www.npmotor.dk/" har dem, og der koster de 24.995+ levering.
for 250 udgaven.

--
VH
Lars Molnit

Fra : jacob johansen

Dato : 17-12-05 21:09

"Biker> Jeg faldt lige over en dansk importør www.mc2you.dk/ , som tilbyder
> [...]
> chopper-stilen), og prisen er jo overbevisende.
>
> Er der nogen af jer, som allerede har sådan en? Eller har I nogen mening

tja pengene værd... det er vel em smags sag. Men jeg ved at der er flere
kørerskoler der har købt denne model. Især Pga den lave sæde højde og fordi
der meget smal, dvs at de meget korte kan nå jorden fra den

MVH
Jacob