GPz 550, Forskellige modeler/årgange?
Fra : Ninja Rider

Dato : 15-12-05 22:42

Hejsa

Jeg står og skal have fundet et par brugte stumper til min GPz 550'er
fra 88. Men er der den store forskel på om det er en 88'er eller fra
starten af 80'erne? altså en 82-84 stykker?

Nogle der ved om der er nogle ændringer på sådan en mc i denne periode?

Mvh Emil
--
Kawasaki GPz 550....
http://dfmc.dk/?id=26

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-05 09:55

"Ninja Rider" <Gundersen@Tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 88. Men er der den store forskel på om det er en 88'er eller fra starten

Du skriver ikke hvad det er for stumper, og jeg aner ikke hvornår unitrack
modellen kom frem, men hvis du bortset fra motorstumper, køber stumper fra
en 750 unitrack så passer de på, og er det motoren der er problemet så kan
du skifte den til en Zephyr 550/750 motor.

> Nogle der ved om der er nogle ændringer på sådan en mc i denne periode?

Sandsynligvis ingen det var der i hvertfald ikke på de øvrige GPZ modeller i
firserne, dog skal du holde dig til unitrack modellerne, og ikke denne
http://www.hleng-it.dk/mc_data/z550gp.html

--
Dannie
Kawasaki ZZ-R1100 - 1995 http://www.zx-r.dk

Fra : Ninja Rider

Dato : 16-12-05 22:31

Hejsa

Dannie wrote:
> [...]
> en 750 unitrack så passer de på, og er det motoren der er problemet så kan
> du skifte den til en Zephyr 550/750 motor.

Det var mere om selve motoren var skiftet, eller noget i den stil.
Min er med Uni Track, så det er nok ikke så slemt endda....

Mvh Emil
--
Kawasaki GPz 550....
http://dfmc.dk/?id=26

Fra : Palle

Dato : 20-12-05 16:17

GPz550 fik en større opdatering i 1984, og kom til at se væsentligt
anderledes ud.
Der var også ændringer på motoren, så du skal ikke regne med at
alle stumper passer lige over med en fra før '84.

Palle
Tidligere GPz550 '83 Unitrack.