MC Spejle
Fra : Marni

Dato : 10-12-05 02:03

Gode links til firmaer der sælger kulfiberspejle ønskes

Martin.

Fra : PJ

Dato : 11-12-05 12:44

Hér er det bedste link på nettet - www.google.dk

PJ

Fra : Marni

Dato : 12-12-05 00:38

Når jeg nu spørger i et dedikeret forum forventer jeg jo
at det er motorcyklister eller folk der ved noget om MC'er og
hvad der med dem følger af interessante indkøb.
Hvis ikke, og man bare er med på en kigger, lader man det bare
være med det.
En dum kommentar fra en der ikke har noget på hjertet er sådan
set overflødig.
Eller du har måske købt nogle fede kulfiberspejle fra en lille biks i
Italien, som ikke lige lader sig spore på nettet?

Martin.

"PJ" Skriblede følgende guldklumper;

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 12-12-05 18:13

"Marni" <martin@hotmail.com> skrev i

> "PJ" Skriblede følgende guldklumper;

[Mon ikke der skulle have været en smiley med i det svar?]

> [...]
> Eller du har måske købt nogle fede kulfiberspejle fra en lille biks i
> Italien, som ikke lige lader sig spore på nettet?

Jowjow... google er ikke noget dumt svar - har du prøvet det?

Og det ku´jo også være der dukkede flere svar op såén hen ad vejen.
For mit vedkommende ville jeg være nødt til at google lidt for at kunne svare
bare nogenlunde kvalificeret.

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen
Om signatur og quoting: http://www.usenet.dk/netikette/essentiel.html