Leje i Tyskland
Fra : ld@journalist.dk

Dato : 30-11-05 11:01

Er der noge der kender et sted i Flensborg hvor man kan leje
motorcykler.

mvh
Lars

Fra : Arvid Løvik

Dato : 30-11-05 11:33

<ld@journalist.dk> skrev i melding
> Er der noge der kender et sted i Flensborg hvor man kan leje
> motorcykler.
> mvh
> Lars

G. Wilhelmsen Motorradtechnik GmbH
Stapelholmer Weg 10
D - 24988 Oeversee
http://www.motorradtechnik.de/cms/cms/front_content.php?idcat=9

Mvh
Arvid Løvik
Stavanger
Norge
Hjemmeside: http://lovik.net

Fra : MKS - 74

Dato : 30-11-05 14:12

On Wed, 30 Nov 2005 11:32:50 +0100, "Arvid Løvik" <arvid@lovik.net>
wrote:

>G. Wilhelmsen Motorradtechnik GmbH
>Stapelholmer Weg 10
>D - 24988 Oeversee

Strengt taget lidt udenfor Flensborg - Her er et enkelt
alternativ:

http://brunos-moto.com/motorrad-vermietung-flensburg.php

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Dr.Enduro

Dato : 30-11-05 15:30

MKS - 74 wrote:

> Strengt taget lidt udenfor Flensborg - Her er et enkelt
> alternativ:
>
> http://brunos-moto.com/motorrad-vermietung-flensburg.php

Ham i Oeversee har vist et større udvalg, men til gengæld er servicen
rigtig god hos Brunos, og så har de en der kan tale dansk. Det har de
også haft i Oeversee, men (vistnok) ikke mere.

--

Hilsen Jan

Fra : MKS - 74

Dato : 30-11-05 16:10

On Wed, 30 Nov 2005 15:29:57 +0100, "Dr.Enduro"
<janeiffert@NOSPAMhotmail.com> wrote:

>Ham i Oeversee har vist et større udvalg, men til gengæld er servicen
>rigtig god hos Brunos, og så har de en der kan tale dansk. Det har de
>også haft i Oeversee, men (vistnok) ikke mere.

Vi skal måske også lige nævne at det naturligvis ikke er tilladt at
køre på en tysk ind.reg leje-MC i DK for personer bosiddende her i
landet .

Fra : Dr.Enduro

Dato : 30-11-05 17:06

MKS - 74 wrote:

> Vi skal måske også lige nævne at det naturligvis ikke er tilladt at
> køre på en tysk ind.reg leje-MC i DK for personer bosiddende her i
> landet .

Næ, ikke for dem der bliver taget i hvert fald, for så kan det blive
rigtig dyrt.

--

Hilsen Jan

Fra : Anders Majland

Dato : 01-12-05 10:04

> Næ, ikke for dem der bliver taget i hvert fald, for så kan det blive
> rigtig dyrt.

Men der er nogle undtagelser for journalister der foretager prøvekørsler -
spørgerens email addresse "afslører" at det måske er interessant.

Fra : MKS - 74

Dato : 01-12-05 11:18

On Thu, 1 Dec 2005 10:03:49 +0100, "Anders Majland"
<anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:

>Men der er nogle undtagelser for journalister der foretager prøvekørsler -
>spørgerens email addresse "afslører" at det måske er interessant.

Nu ved vi jo slet ikke om det overhovedet er interessant for
spørgeren, men hvis andre måtte være interesserede gælder flg:

http://iwww.retsinfo.dk/_GETDOC_/ACCN/B20040088005-regl
(Bekendtgørelse om benyttelse af udenlandske køretøjer i Danmark)

Fra : Claus Gulbech

Dato : 30-11-05 19:08

Der ligger også en Suzuki forhandler i Japlund lidt udenfor
Flensborg. Jeg har selv lejet en GSXR750R et par gange - den er
vældig sjov. God fornøjelse!

Fra : Dr.Enduro

Dato : 30-11-05 21:23

Claus Gulbech wrote:
> Der ligger også en Suzuki forhandler i Japlund lidt udenfor
> Flensborg. Jeg har selv lejet en GSXR750R et par gange - den er
> vældig sjov. God fornøjelse!

Ja, han hedder Böwadt & Hansen (Jarplund).

--

Hilsen Jan