Manual til zx9r-b
Fra : Preben Jensen

Dato : 29-11-05 23:21

Har lige hentet sådan en svend i tyskland her i weekenden
nogen der ved hvor man kan få fat på en Manual til sådan en

Fra : Per Larsen

Dato : 29-11-05 23:43

" Preben Jensen" <otto2@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige hentet sådan en svend i tyskland her i weekenden
> nogen der ved hvor man kan få fat på en Manual til sådan en
Hej Preben

Prøv at kigge her, der burde du kunne finde den:

http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=41567&postdays=0&postorder

--
Venlig hilsen
Per Larsen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 30-11-05 08:46

"Per Larsen" <perFjerneS@FjerneSfamlarsen.dk> writes:

> " Preben Jensen" <otto2@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
>
> Prøv at kigge her, der burde du kunne finde den:
>
> http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=41567&postdays=0&postorder

Ellers har jeg en værkstedsudgave i et ringbind du kan tage en kopi af.

--
Mikkel | You need only two tools: WD-40 and gaffer tape.
motortosse.dk | If it doesn't move and it should, use WD-40.

Fra : Eg Egemarke

Dato : 30-11-05 20:58

Og der ligger indtil flere på Emule netværket, søg på "DFMC Kawasaki" fx så
skal du bare se

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk