vinterudsalg
Fra : Steen E.

Dato : 26-11-05 10:51

Til 2005-modeller på vinterudsalg, udover Yamaha R6 nedsat ca. kr 40.000
og Suzuki SV1000 som (stadig) er nedsat ca. kr 25.000,-, så kommer der
ifølge "sædvanligvis velunderrettet kilde" også et parti Yamaha FZ6'ere
til gode priser.

Oplagte muligheder til julegave-ønskelisten, ikke sandt ?

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Fra : Carl

Dato : 26-11-05 11:54

"Steen E." <steen-e*fjernes*@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> og Suzuki SV1000 som (stadig) er nedsat ca. kr 25.000,-, så kommer der
> ifølge "sædvanligvis velunderrettet kilde" også et parti Yamaha FZ6'ere

Hvor har de stadig en R6 til nedsat pris?
mvh Carl Dragert

Fra : MKS - 74

Dato : 26-11-05 14:17

On Sat, 26 Nov 2005 11:53:45 +0100, "Carl" <carl@nomail.denmark>
wrote:

>Hvor har de stadig en R6 til nedsat pris?

Bruun-Larsen i Odense havde da vist en eller flere stående i
udstillingen forleden, forekom det mig (der er sikkert flere rundt om
i landet).

Sjov reklame på Fiskers HP for 2005'eren iøvrigt:

"Du er en modig mand, hvis du tør vædde på, hvilken cykel, der vinder
Supersport-VM i år"

*LOL* - næh det tror jeg ikke...men måske næste år .

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Johan Vikkelsøe-Pede~

Dato : 26-11-05 14:23

Der holder da to i odense, hos bruun larsen.
Men mon ikk de "bare" kører i suki´s spor, og lader priserne forblive lave?.
Johan

Fra : Steen E.

Dato : 26-11-05 15:54

> Hvor har de stadig en R6 til nedsat pris?
> mvh Carl Dragert

det er 2005 årgang og for et par dage siden stod der stadig en i vinduet
hos Fisker på Åboulevarden

Fra : KOP

Dato : 27-11-05 12:24

KS-Motor i Vejle annoncerer på deres hjemmeside, med adskillige R6 til
140.000 - 145.000
--
kop
FZS 600 '98

Fra : Carl

Dato : 27-11-05 14:21

"Carl" <carl@nomail.denmark> wrote in message
> Hvor har de stadig en R6 til nedsat pris?
> mvh Carl Dragert

ja - så er det jo bare at træffe en beslutning

Fra : MKS - 74

Dato : 27-11-05 14:32

On Sun, 27 Nov 2005 14:21:18 +0100, "Carl" <carl@nomail.denmark>
wrote:

>ja - så er det jo bare at træffe en beslutning

Burde da være nemt med en 40.000 kr's rabat hvis man ellers gider en
05-R6'er .

Nu _er_ der næppe solgt ret mange til fuld pris, men de få købere der
måtte være er nok lidt negative nu, med mindre de er tildelt en form
for kompensation af Yamaha-DK.