Benzinpumpe på CBR1000 SC21
Fra : tb

Dato : 25-11-05 16:40

Jeg har lidt døje med denne. Og alle mine manualer skriver kun om 24'eren
der ikke har benzin pumpe :-/

Nå men jeg har en tysk der kort nævner noget om at måle på
benzinpumperelæet. Der skal være 12 volt over to af benene og ellers intet
(4 ben)

Der er 12 volt på 3 ud af 4.
Nu har jeg printet et diagram ud og vil så se om alt er ok. Jeg kan se at
benene kommer fra tændspole, pickup og CDI.

Giver jeg 12v til benzinpumpen direkte, kan jeg høre den kører, og jeg kan
starte en 20 sek ca. hvorefter den løber tør. Var der noget med spole cdi
etc, er jeg overbevist om at den ikke ville køre, så min egen ide er, at der
er brud/kortslutning på kablingen hen til relæet. Andre ideer ?

Og hvad med relæet - virker det som et normalt relæ eller?

Fra : tb

Dato : 25-11-05 21:50

Problem løst

Det var ikke probs med spændingen (dødmandsknappen var aktiveret, og da den
blev slået fra, var alt ok)

Derimod sidder der for enden af benzinpumpe et hus med noget platiner og
noget der minder om et relæ. Dette sejlede i vand, og det var tydligvis
ikke meningen. En oprensning af dette, og alt virkede, og den kunne starte
som en drøm