MIchelin pilot sport og pilot power?
Fra : Ukendt

Dato : 24-11-05 23:24

Skal have nye dæk. Tænkte om man kunne sætte et pilot power på foran og et
pilot sport bagtil. Bare så der er lidt flere KM bagtil! Har med andre
mærker gjort samme så længe jeg ved at profil passer sammen..
Nogen der ved om man kan sætte sport og power sammen?

Hygge

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 25-11-05 00:01

S.G wrote:
> [...]
> mærker gjort samme så længe jeg ved at profil passer sammen..
> Nogen der ved om man kan sætte sport og power sammen?

Det ser jeg da ingen fornuftig begrundelse for...
Power dækket er en videreudvikling af sport, og en af fordelene, skulle
være bedre greb (våd og tør) med samme eller bedre holdbarhed, så
hvorfor ikke power i begge ender? (ud over en vis prisforskel)

Profilerne er noget forskellige, såvel "drænkanaler#, som maks
nedlægningsvinkel, så jeg mener ikke det er det bedste match - men det
er ikke en erfraing der ligger til grund, blot iagtagelse.

en tanke -
jeg skal også have nyt gummi (power, eller contosportattack)
Der må også være andre der trænger
Et større samkøb kunne vel give lidt rabat......

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-05 07:51

> [...]
> jeg skal også have nyt gummi (power, eller contosportattack)
> Der må også være andre der trænger
> Et større samkøb kunne vel give lidt rabat......

så bliver det power!
Et sæt koster i englnad 2300.- og i tyskland 2150.-
:)

Fra : Rune Romdal

Dato : 25-11-05 16:07

De er billigere her: http://www.edgemx.co.uk/acatalog/Michelin_Tyres.html

--
Venlig hilsen Rune
www.CNR-Racing.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-05 17:05

> De er billigere her: http://www.edgemx.co.uk/acatalog/Michelin_Tyres.html

Takker

Kan du anbefale?
Hvor hurtige er de? og trækker de penge med det samme elle rnår de sender?

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 25-11-05 21:04

""J.C.Kløve"" <DunantFjern@X.mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> en tanke -
> jeg skal også have nyt gummi (power, eller contosportattack)
> Der må også være andre der trænger
> Et større samkøb kunne vel give lidt rabat......

Jeg er med på noget samkøb hvis det er .. synes dog at vi nok skulle kunne
vente til omkring 1. feb., så er dækkene også mere friske og vejret måske på
vej til at blive bedre...

10.000 km har gjort bagdækket godt fladt midtpå, fordækket holder nok en
sæson mere...

--
/J
Suzuki SV 1000 K4

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 30-11-05 21:30

> 10.000 km har gjort bagdækket godt fladt midtpå, fordækket holder nok en
> sæson mere...

Jamen så skal du bare lære at køre i sving. Så holder dækket 10.000km mere

/
Jesper

Fra : Claus Gulbech

Dato : 30-11-05 19:14

Prøv www.reifendirekt.de - der er der altid lidt at spare i
forhold til DK!

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 25-11-05 10:12

"S.G" <sebastianSNABELAnalnet.dk> writes:

> [...]
> andre mærker gjort samme så længe jeg ved at profil passer sammen..
> Nogen der ved om man kan sætte sport og power sammen?

Well, jeg havde et Pilot sport bagdæk liggende så jeg er pt udstyret
med et Sport bagpå og et Pilot Power foran. Det fungerer nu udmærket,
men når sport bagdækket er flænset op ryger der da et power bagdæk på.

Profilerne på dækkene er så vidt jeg kan se nærmest identisk. Spidst
fordæk og stort, rundt, blødt bagdæk. Nu mangler jeg sådan set bare
noget solskin :)

--
Mikkel | You need only two tools: WD-40 and gaffer tape.
motortosse.dk | If it doesn't move and it should, use WD-40.