Så den sgu' hjemme ;)
Fra : Dan Tha Man

Dato : 24-11-05 18:13

Kl. 11.15 idag bestod jeg køreprøven til stor MC! :) Håber at se nogle af
jer derude ;)

Grunden til mit indlæg er nu mht. cyklen - for jeg skal ud og have en. Ingen
tvivl om det. Jeg har forelsket mig i CBR 600 og regner med at skulle have
en fra 89-91 eller noget i den stil.

MEN! Er der noget specielt jeg skal være opmærksom på/lytte til ved maskinen
eller lign. når jeg skal ud og handle cykel?

Fra : Lars Krucov Detlef

Dato : 24-11-05 18:15

"> Kl. 11.15 idag bestod jeg køreprøven til stor MC! :) Håber at se nogle af
> jer derude ;)

Jamen tillykke med det - glæd dig til foråret....

--
Venlig hilsen

Lars
DragStar Classic 650

www.detlef.dk/xvs

Fra : Schlæger

Dato : 24-11-05 18:46

Dan Tha Man wrote:

Er du DEN Dan ??? (fra det midt-/vestsjællandske)

Mch Schlæger

Fra : Dan Tha Man

Dato : 24-11-05 21:08

> Er du DEN Dan ??? (fra det midt-/vestsjællandske)

Det tror jeg ikke. Ikke medmindre Nordjylland skulle være blevet solgt til
en anden halvdel af Danmark

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-05 18:53

> [...]

>maskinen
>eller lign. når jeg skal ud og handle cykel?

Vær SÆRLIG opmærksom på at du så bliver betragtet som bøsse i mc kredse :)
:) :)

Fra : Peter B. Juul

Dato : 25-11-05 14:08

"S.G" <sebastianSNABELAnalnet.dk> writes:

> Vær SÆRLIG opmærksom på at du så bliver betragtet som bøsse i mc kredse :)
> :) :)

Du er velkommen til at kalde mig bøsse, hvis du møder mig på min
VT1100 Shadow ("Martha") en dag. Men så må du også selv tage følgerne.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Jeg sagde ikke, at han var et røvhul. Jeg
The RockBear. ((^)) sagde, at jeg synes, han er et røvhul, og

Fra : Moller

Dato : 25-11-05 14:35

Peter B. Juul wrote:

> Du er velkommen til at kalde mig bøsse, hvis du møder mig på min
> VT1100 Shadow ("Martha") en dag. Men så må du også selv tage følgerne.

   Hvorfor er chopper folket så voldelige ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Peter B. Juul

Dato : 25-11-05 15:55

Moller <news@molnit.com> writes:

>    Hvorfor er chopper folket så voldelige ;)

Jeg nævnte ikke hvad følgerne er *wink*

--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm not ignoring any facts.
The RockBear. ((^)) I'm simply ignoring you.

Fra : Moller

Dato : 25-11-05 16:13

Peter B. Juul wrote:

> Jeg nævnte ikke hvad følgerne er *wink*

   AAaaaaaaddddd.... det er sgu da for klamt... fy faaan... føj føj, først
nu går det op for mig... Honda ejer... føj, så heller tæv :) af en
velvoksen kawa ejer, fordi man kalder ham lidt heavy ;)

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-05 15:17

> Du er velkommen til at kalde mig bøsse, hvis du møder mig på min
> VT1100 Shadow ("Martha") en dag. Men så må du også selv tage følgerne.

Sender dig kys og kærlighed :)

Fra : Janner

Dato : 24-11-05 19:16

> [...]
> maskinen
> eller lign. når jeg skal ud og handle cykel?

CBR 600 skiftede model i 91 og det til det noget federe end de gamle. Køber
du en 91 eller frem får du alle tiders motorcykel uden nævneværdige
skavanker, har selv kørt 50000 på en sådan uden en eneste forkert skid.
Desværre skilte jeg mig af med den efter ... først at have kørt over evne og
havnet i en grøft og ventet 2 måneder inden den var lavet , et par uger
efter kørte en norsk sprit billist ind i vidunderet og smadrede den igen ...
Så var det tid til bytte !

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk
http://www.aprilia-club.dk/

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 24-11-05 20:14

"Dan Tha Man" <dans@defekte-email.invalid> writes:

> [...]
>
> MEN! Er der noget specielt jeg skal være opmærksom på/lytte til ved maskinen
> eller lign. når jeg skal ud og handle cykel?

Jeps. Check lige hvad du kan få den forsikret til først...

Og så evt genovervej dit ønske som første MC.

Kai, med *maaaaaaange* års anciennitet
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Daaaen \(Tidl. Tha M~

Dato : 24-11-05 21:10

> Jeps. Check lige hvad du kan få den forsikret til først...

Mine gode år i bil efterhånden hjælper lidt på det :)

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-11-05 07:55

Daaaen (Tidl. Tha Man) :P wrote:

> Mine gode år i bil efterhånden hjælper lidt på det :)

...men ikke hos alle selskaber. Nogle mener (rimeligt nok) at man ikke
lærer at køre MC ved at sidde i en madkasse og se verden passere forbi
. Velkommen til, og husk at hilse når der er overskud til det.

--
vh
Torben

Fra : Jacob Larsen

Dato : 25-11-05 15:38

"Dan Tha Man" <dans@defekte-email.invalid> wrote in message
> Kl. 11.15 idag bestod jeg køreprøven til stor MC! :)
> Håber at se nogle af jer derude ;)

Min lille Malibu Barbie skal ikke ud og køre. Det er jo vinter.

> [...]
> noget i den stil.
>
> MEN! Er der noget specielt jeg skal være opmærksom
> på/lytte til ved maskinen eller lign. når jeg skal ud og

Raslen ved knastkæden er en typisk fejl hos alle CBR-modeller. Den skal så
have en ny strammer, men denne koster ca. 400kr i tyskland og kan skiftes på
20min. af en total amatør med en værkstedsmanual.

Ellers er den største fare ved en CBR vist at tøsebørnene kaster sig nøgne
over dig, når du kører en tur. Dette kan nemt betyde du kommer ned at ligge.
Dog ikke nødvendigvis på den dårlige måde.

Nåh ja, så skal du også passe på at du ikke vælter bagover, når du sætter i
gang...
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879