Barracuda udstødning
Fra : Martin Christiansen

Dato : 22-11-05 13:43

Hej !

Nogle der kender ovenstående (Barracuda) udstødningssystem..?

Overvejer at købe en carbonpotte/komplet system herfra (til min ZXR 750 H1):

http://stores.ebay.de/Wom-Online-Store

Har i nogle erfaringer med det..? (lyd, udseendet og holdbarhed)

Med venlig hilsen

Martin Christiansen
---
ZXR 750 H1

Fra : Studen

Dato : 22-11-05 14:10

"Martin Christiansen" <mc@city.invalid> wrote in message
> [...]
> H1):
>
> http://stores.ebay.de/Wom-Online-Store
>
> Har i nogle erfaringer med det..? (lyd, udseendet og holdbarhed)

Godt spørgsmål - jeg stod med det samme, da jeg ledte efter et system til
katanaen. Det eneste billede jeg har kunnet finde, er dette af en dansk
katana til salg (mener den er droppet fra 42K til 24K).

De er vist lavet i rustfrit stål, så helt ringe kan de vel ikke være....
Ellers kan jeg desværre ikke fortælle dig noget..

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 22-11-05 18:59

Hejsa.
Mærket kender jeg godt, det er gansk godt.
Det eneste du skal være opmærksom på er, at udstødning lavet i rustfri rør,
godt kan havde en anden lyd. Ikke negativt.

Thomas