Omreg. af trailer.
Fra : Jasper Norman

Dato : 09-01-06 00:19

Som beboer i vendsyssel skal jeg naturlivis have en trailer. Jeg har en del
murbrokker i vente, men har derudover ikke det store at bruge den til. Men
jeg har træk på begge biler, og hvad vil naboerne ikke tænke, hvis der ikke
holder en trailer? uha uha...

Det skal være en brugt... men hvad koster det at omreg. en trailer?
Forhåbenligt ikke de sædvanlige 1200,-?

Mvh

Jasper

Fra : Brian Sørup

Dato : 09-01-06 00:50

"Jasper Norman" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Men
> jeg har træk på begge biler, og hvad vil naboerne ikke tænke, hvis der

Ja - det vil ikke være godt...

> Det skal være en brugt... men hvad koster det at omreg. en trailer?
> Forhåbenligt ikke de sædvanlige 1200,-?

Hvis traileren er ældre end 5(?)år skal den synes for at blive
omregistreret - ellers er det 380 (?) kroner.
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-01-06 16:19

Brian Sørup wrote:

> Hvis traileren er ældre end 5(?)år skal den synes for at blive
> omregistreret - ellers er det 380 (?) kroner.

Hvis traileren er synet inden for 12 måneder, så skal den ikke til syn igen
ved ejerskifte.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 09-01-06 23:44

> Hvis traileren er synet inden for 12 måneder, så skal den ikke til syn
> igen ved ejerskifte.

Hvis traileren er mellem 5 og 10 år dog 24 måneder.

Er den nyere skal den ikke synes.

--
Per, Esbjerg

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-01-06 06:28

Jasper Norman skriver:

> Det skal være en brugt... men hvad koster det at omreg. en trailer?
> Forhåbenligt ikke de sædvanlige 1200,-?

Med de priser der er på ny trailere kan det næsten ikke betale sig at
købe en brugt. Der skal ikke være mget galt med den før prisen for en
brugt + reperationer (og nye dæk) koster mere end en ny trailer.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Er mine indlæg sendt via sunsites server, er sonofons newsserver igen
død

Fra : Soren Pedersen

Dato : 09-01-06 09:06

Jasper Norman wrote:
> [...]
> holder en trailer? uha uha...
>
> Det skal være en brugt... men hvad koster det at omreg. en trailer?

Jeg har lige være i markedet for at finde en nyere brugt til en
fornuftig penge, men måtte opgive. Brugtpriserne lå simpelthen for tæt
på nypriserne, når omkostningerne blev medregnet. Jeg endte op med en
Variant 502 D1, som jeg købte hos Stauing Silo. (
http://stauningsilo.dk/tilbud.htm )

Mvh
Søren

Fra : news.tele.dk

Dato : 09-01-06 14:18

Du kan også prøve at finde en forhandler i "Grænselandet" og så høre om du
kan købe den med Tysk moms, så bliver den billigere jo, samt du kan fylde
din nye trailer med diverse forsyninger til hjemturen... .

Jeg handlede Brenderup trailer ved emmerske biler i tønder, og det var til
tysk moms...

Mvh.

Morten

Fra : Leonard

Dato : 09-01-06 19:14

"news.tele.dk" <mm27FJERN@DETTEhotmail.com> wrote:

>Du kan også prøve at finde en forhandler i "Grænselandet" og så høre om du
>kan købe den med Tysk moms, så bliver den billigere jo, samt du kan fylde
>din nye trailer med diverse forsyninger til hjemturen... .

Helt ærligt, hvad er der ved at spare 7% på en trailer til 5.000 kr?

Det vil være til stor hjælp for andre læsere hvis du svarer under
det du svarer på og klipper det overflødige væk i citatet.
Læs mere om det her: http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

--
mvh Leonard http://leonard.dk/

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 09-01-06 23:45

> Helt ærligt, hvad er der ved at spare 7% på en trailer til 5.000 kr?

350 kr.

:)
--
Per, Esbjerg

Fra : Leonard

Dato : 10-01-06 08:24

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>350 kr.

Læs lige igen, jeg spurgte ikke om hvad der var at spare, men hvad der
var VED at spare.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Soren Pedersen

Dato : 10-01-06 09:45

Per Henneberg Kristensen wrote:
> "Leonard" <usenet@leonard.dk> skrev i en meddelelse

> 350 kr.
>
> :)
De får sgu' hurtigt ben at gå på når man bor i vendsyssel.......

Mvh
Søren