Klassiske biler?
Fra : Flemming Sørensen

Dato : 08-01-06 14:35

Hej gruppe.
Jeg kunne tænke mig at finde en side omkring klassiske biler/motorsports
vogne, mon nogen i denne gruppe kunne hjælpe mig videre....
Flemming

Fra : jan nissen

Dato : 08-01-06 15:01

Prøv www.hms.dk

Mvh Jan
Nissan når 112% ikke er nok.

Fra : Møller

Dato : 09-01-06 18:37

"jan nissen" <nissen@home2.gvdnet.invalid> wrote in message

> Prøv www.hms.dk

www.dvmc.dk/
http://www.klassisk-bil.dk/
http://www.motorhistorisk.dk/klubber.htm
http://www.motorhistorisk.dk/
http://www.veteranbil.dk/
http://www.vantage.dk/
http://www.classicdriver.de/de/1000.asp
http://vea.qc.ca/vea/club/voitures1.htm
http://www.thecityreview.com/s02ccar.html
http://www.veteran.dk/

Var det noget til en begyndelse, ellers prøv at google lidt: veteran,
historisk, vintage, bil, car, autos sådan lidt i forening.

Møller