Attn.: Hr. Jørvad
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 06-01-06 19:46

Jeg ser i Motor at din model nu kommer som V8'er.

Ku' det friste?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 06-01-06 19:53

KLIP

> Jeg ser i Motor at din model nu kommer som V8'er.

Jeg har lige læst det samme blad..

> Ku' det friste?

FRISTE ..... også i den grad.

REALISTISK ... á tror det ikke.

Jeg vil skyde på en pris i omegnen af 1.5 mill kr....;-(

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-06 21:10

On Fri, 06 Jan 2006 19:45:56 +0100, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Jeg ser i Motor at din model nu kommer som V8'er.
>
>Ku' det friste?

Ikke mig, har nok i fire oliebrændende propper

Hmmm.........der var også en besked til hr. Rasmussen!
FDM efterlyser ejeres erfaringer med Stilo'er .... synes at erindre
noget om en JTD, så bare i gang med tastaturet, så vi kan få en
korrekt anmeldelse i et senere nummer af Motor
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 06-01-06 21:32

On Fri, 06 Jan 2006 21:10:19 +0100, Ivan Madsen <> wrote:

> [...]
>noget om en JTD, så bare i gang med tastaturet, så vi kan få en
>korrekt anmeldelse i et senere nummer af Motor

Stilo er fortid i min verden.

Men den er langt bedre end sit rygte.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-06 21:42

On Fri, 06 Jan 2006 21:32:10 +0100, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Stilo er fortid i min verden.

Ja, du er jo skiftet til en "flyder". Og jeg er ikke misundelig, jeg
har jo mit oliefyr )

>Men den er langt bedre end sit rygte.

Hvorfor ikke fortælle andre om det? Der står sikkert en del brugte
Stiloer til lave priser, som du kunne hjælpe til nye og trygge hjem
med en beskrivelse af, hvad du havde oplevet
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi
men det er hunden, der er chippet
og tør man nu det??? )

Fra : BJ

Dato : 06-01-06 22:56

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvorfor ikke fortælle andre om det? Der står sikkert en del brugte
> Stiloer til lave priser, som du kunne hjælpe til nye og trygge hjem
> med en beskrivelse af, hvad du havde oplevet

Folmer er et høfligt og tilbageholdende menneske i så henseende, så han vil
gerne lade disse sælgere selv tage æren for salget/salgene..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-06 09:50

On Fri, 6 Jan 2006 22:56:25 +0100, "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk>
wrote:

><Ivan Madsen> skrev i en meddelelse
>
>KLIP

>Folmer er et høfligt og tilbageholdende menneske i så henseende, så han vil
>gerne lade disse sælgere selv tage æren for salget/salgene..

Eftersom det er de samme sælgere, der scorer kassen på det er det vel
yderst rimeligt

Fra : Henrik B.

Dato : 09-01-06 23:28

> Jeg ser i Motor at din model nu kommer som V8'er.

Og så en japansk en af slagsen (Yamaha).

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : BJ

Dato : 10-01-06 00:19

KLIP

> Og så en japansk en af slagsen (Yamaha).

Der skal jo være noget for ammierne..

Mon ikke den også kan leveres med en T6... jeg tror det.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~