Hvad pokker er en selhævdende undervogn ?
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 05-01-06 20:51

Hej gruppe,

Tjahh - reklamefolkene er jo ofte kreative...
- Men hvad vil det lige sige at en undervogn er selvhævdende ?? - jeg burde
jo næsten vide det, da det netop er mit automobil som i følge rklamerne er
udstyret med en "selvhævdende multilink undervogn"...

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-06 20:59

> Hej gruppe,
>
> Tjahh - reklamefolkene er jo ofte kreative...
> - Men hvad vil det lige sige at en undervogn er selvhævdende ??

At der opstår gennemtærring på vanger og andre bærende karosseridele i løbet
af kort tid

--
Tom

Fra : Steen F.

Dato : 05-01-06 22:58

Tom wrote:
> At der opstår gennemtærring på vanger og andre bærende karosseridele
> i løbet af kort tid

Hehe. Har en moderne bil egentlig noget man kan kalde for "vanger" mere?
Chassiet ligner efterhånden mere et "helstøbt" foretagende.

MVH Steen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 05-01-06 23:05

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev :

>Hehe. Har en moderne bil egentlig noget man kan kalde for "vanger" mere?

Ork ja - det er svært at få et holdbart resultat ud af at skrue et
hjulopæng fast i en konservesdåse

(omend nogle biler vitterligen ser sådan ud ;)

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Steen F.

Dato : 05-01-06 23:25

jan@stevns.net wrote:
> Ork ja - det er svært at få et holdbart resultat ud af at skrue et
> hjulopæng fast i en konservesdåse

Ja, det er selvfølgelig rigtig nok. Men jeg synes tit at man ser, at for- og
bagaksel er en integreret enhed som parvist hænger sammen, hvis du forstår
(se de nederste billeder på denne side:
http://www.volkswagen.dk/personbiler/sikkerhed.asp?frame=nye_biler_sikkerhed&model=den%20nye%20golf&typen=&variant=trendline&strYear= )
Men selvfølgelig skal det monteres på chassiet somehow...

MVH Steen

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 06-01-06 07:59

> At der opstår gennemtærring på vanger og andre bærende karosseridele i
løbet
> af kort tid

Narrrhh - det er jo ikke nogen Ford..

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Henning

Dato : 06-01-06 09:27

On Thu, 5 Jan 2006 20:51:28 +0100, "Andreas M. Hansen"
<nokke99@hotmail.com> wrote:

> [...]
>jo næsten vide det, da det netop er mit automobil som i følge rklamerne er
>udstyret med en "selvhævdende multilink undervogn"...

Selvhævdede eller selvhævende? Der er meget stor forskel...

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 06-01-06 09:32

> Selvhævdede eller selvhævende? Der er meget stor forskel...

Selvhævdende var det - og hvad betyder det så ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 06-01-06 10:52

On Fri, 6 Jan 2006 09:31:50 +0100, "Andreas M. Hansen"
<nokke99@hotmail.com> wrote:

>Selvhævdende var det - og hvad betyder det så ?

>--

Tja, hvis en person betegnes som selvhævdende, betyder det noget i
retning af, at man ikke er bange for at fortælle omgivelserne om egne
fortræffeligheder.

Eller kort sagt, en pralrøv.

Om en undervogn kan have disse egenskaber, skal jeg ikke gøre mig klog
på.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 06-01-06 11:09

> Tja, hvis en person betegnes som selvhævdende, betyder det noget i
> retning af, at man ikke er bange for at fortælle omgivelserne om egne
> fortræffeligheder.
>
> Eller kort sagt, en pralrøv.

Ja det var netop også de tanker jeg gjorde mig om emnet - men havde svært
ved at relatere det til en undervogn.
- Måske der hentydes til at den praler med at have en VW undervogn ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-06 11:45

> - Måske der hentydes til at den praler med at have en VW undervogn ?

Enten det, eller det er en tyrkfejl ;).

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-06 17:01

<nokke99@hotmail.com> wrote:

> [...]
>jo næsten vide det, da det netop er mit automobil som i følge rklamerne er
>udstyret med en "selvhævdende multilink undervogn"...

Det er vel enten en "Brian-mobil" med hi-jackers bagtil eller en
reklamem/k's mangel på sdavekontrol
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 06-01-06 19:54

Øhhh - som fanden læser biblen !!!!!!!!!!!!!!!!

Sad lige og læste en smule i Motor, og faldt så over den famøse reklame
igen. Jeg kan godt se at jeg første gang åbenbart kun læste den bemeldte
sætning - denne gang læste jeg hele reklamen.....
*græmmer mig og rødmer klædeligt og kryber i et musehul...*

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Armand

Dato : 07-01-06 02:32

Andreas M. Hansen wrote:

> [...]
> sætning - denne gang læste jeg hele reklamen.....
> *græmmer mig og rødmer klædeligt og kryber i et musehul...*

Og hvad drejede det sig så om??

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 07-01-06 02:37

Armand wrote:

> Og hvad drejede det sig så om??

Nårh ja, som sædvanlig svarer Google hurtigere!
Jeg kan godt se at du må have læst pågældende reklame i sengen

--
Armand.