Vil I hjælpe mig med gode ressourcer og li~
Fra : DirtyDyvel@gmail.com

Dato : 05-01-06 19:32

Hej

Jeg er ved at starte en ny dansk hjemmeside op under navnet
http://www.bare-biler.dk

Med tiden ønsker jeg, at det skal fungere som opslagsværk a la de
gule sider, men kun for biler. Derfor ligger der et stort arbejde med
at finde alle de gode... ja alle sider relateret til branchen.

Der vil blive mulighed for at bedømme de forskellige firmaer m.m.

Så hvis I ligger inde med linksamlinger m.m. der kunne være relevante
at få ind på sådan en side er I meget velkomne til at poste dem her,
eller hvis I har lyst til selv at oprette dem under de respektive
kategorier. Under de forskellige kategorier er der et link til "Tilføj
dit firma her"

Det er ikke et krav, at det skal være et firma for at få linket på
siden.

Det hele er naturligvis gratis...

Mvh
Daniel

Fra : KubikH

Dato : 05-01-06 20:02

<DirtyDyvel@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hejsa
Vedrørende autoophuggere søger jeg altid på: http://www.odder-autodele.dk/
Har altid fået en god service.
Har de ikke det ønskede, klikker man på deres "Dito" databaselink, såsøgen
man alle ophuggere der er tilknyttet deres organisation.
Mvh
Niels

Fra : DirtyDyvel@gmail.com

Dato : 05-01-06 20:18

Tak for linket... Det er hermed tilføjet :)

Fra : DirtyDyvel@gmail.com

Dato : 06-01-06 14:49

kom frisk med flere links :)