Hvor god er din viden - og motorik...?
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 05-01-06 19:15

Hej folkens

Tom linkede i går til et meget sjov online-spil - men enten ved gruppen ikke
en bjælde om trafik og sikkerhed, eller også har gruppens skribenter en
elendig finmotorik, eller også er de bare gedigent dovne.

Hvad VENTER I PÅ..?

http://www.dropdet.nu/Drive.aspx?

Tryk på konkurrence- og lave et brugernavn.

--
/Jan W Nielsen

Fra : BJ

Dato : 05-01-06 19:15

KLIP

> Hvad VENTER I PÅ..?

Man har jo også et arbejde og en familie og passe, men er da på top 10
listen...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 05-01-06 20:44

> Man har jo også et arbejde og en familie og passe, men er da på top 10
> listen...

Hvad er dit brugernavn, da...??

--
/Jan W Nielsen

Fra : BJ

Dato : 05-01-06 23:10

KLIP

> Hvad er dit brugernavn, da...??

Før var der 2, nu er der kun 1....

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 05-01-06 23:16

> Før var der 2, nu er der kun 1....

Een hvad - een Jørvad - og hvad hedder han så i den sammenhæng..?

--
/Jan W Nielsen

Fra : BJ

Dato : 05-01-06 23:16

KLIP

> Een hvad - een Jørvad - og hvad hedder han så i den sammenhæng..?

Hvorfor tror du, jeg har brugt mit navn og ikke et synonym..?...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-01-06 19:26

Jan W Nielsen wrote:
> [...]
> Hvad VENTER I PÅ..?
>
> http://www.dropdet.nu/Drive.aspx?
>
> Tryk på konkurrence- og lave et brugernavn.

Jeg gider slet ikke sådan noget åndsavgt pjat.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Jeg kom nemlig kun på 204'ende plads efter et forsøg

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-01-06 19:28

Per Beer Hansen wrote:

> Jeg gider slet ikke sådan noget åndsavgt pjat.

Og måske jeg skulle få justeret min zdaveblade igen

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Uffe Ravn

Dato : 05-01-06 19:37

Jan W Nielsen wrote:

> [...]
> gruppen ikke en bjælde om trafik og sikkerhed, eller også har
> gruppens skribenter en elendig finmotorik, eller også er de bare

Jeg har vænnet mig til at læse domæneadressen inden jeg klikker på et link.
Det gjorde jeg også i dette tilfælde, og så droppede jeg det

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 05-01-06 20:44

> Jeg har vænnet mig til at læse domæneadressen inden jeg klikker på et
> link.
> Det gjorde jeg også i dette tilfælde, og så droppede jeg det

Du skal ikke droppe det nu - først senere... )

--
/Jan W Nielsen