Jeep Grand Cherokee
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-01-06 19:20

Hejsa...

Nogen der har noget at sige om en ''99 Jeep Grand Cherokke 4,0 R6 aut -
udover at den bruger meget benzin?

Skal/skal ikke.

Fra : Leon Hulstroem

Dato : 04-01-06 19:46

> Nogen der har noget at sige om en ''99 Jeep Grand Cherokke 4,0 R6 aut -
> udover at den bruger meget benzin?
>
> Skal/skal ikke.

Ikke andet end at olie skift, inkluder gearkasse + filter og dif'er hver
anden gang.
Samt at en gearolie-køler er en god ide.

Dette har jeg fra en lokal Jeep-Chrysler forhandler.

-Leon

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-01-06 20:59

Leon Hulstroem wrote:
> Ikke andet end at olie skift, inkluder gearkasse + filter og dif'er
> hver anden gang.
> Samt at en gearolie-køler er en god ide.
>
> Dette har jeg fra en lokal Jeep-Chrysler forhandler.

Ok. Tak.

Fra : Henrik B.

Dato : 09-01-06 23:51

meddelelse news:43bc11c3$0$15788$14726298@news.sunsite.dk...

> Nogen der har noget at sige om en ''99 Jeep Grand Cherokke 4,0 R6 aut -
> udover at den bruger meget benzin?
>
> Skal/skal ikke.

Skal ikke. Dårlige lakker, billigt/knagende interiør, bruger meget, meget
benzin...

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-01-06 17:39

Henrik B. wrote:
> [...]
> meddelelse news:43bc11c3$0$15788$14726298@news.sunsite.dk...

> Skal ikke. Dårlige lakker, billigt/knagende interiør, bruger meget,

Ikke argumenter der skrammer...

Fra : Jens Borchert Peders~

Dato : 11-01-06 18:58

> Ikke argumenter der skrammer...

Jamen så køb den dog, det er jo noget af det mest ufornuftige at køre i, i
lille flade Danmark.

Jeg er selv ramt af LandRover feber.
Efter mere end 20 års drøm om en 4x4 Landrover, har jeg nu anskaffet en
gammel LR 109 fra 1975 med 2,6 liter 6 cyl moter.
Åhhh hvor jeg ser frem til den dag renoveringen er færdig og jeg kan komme
ud at køre.....

De der LR med V8 motor, ligesom i den der jeep, de lyder godt.

Køb den, og nyd den, så længe pengepungen kan holde til det.

--
Jens Borchert Pedersen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 11-01-06 21:22

Jens Borchert Pedersen wrote:
> Jamen så køb den dog, det er jo noget af det mest ufornuftige at køre
> i, i lille flade Danmark.

Tja. Nu har jeg kørt 4x4 de sidste 10 år...

Denne bil er til en bekendt.