Applus - tjek synet på en bil
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 02-01-06 15:42

når jeg tjekker en nummerplade via applus, så skriver den at der ikke findes
nogen data, hvorfor det ?

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-01-06 15:45

"Johnny B [2000]" skriver:

> når jeg tjekker en nummerplade via applus, så skriver den at der ikke findes
> nogen data, hvorfor det ?

Fordi de ikke har synet den ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 02-01-06 15:51

jamen ... jeg har tjekket flere andre og der siger den det samme ...
- Dette projektark indeholder ikke nogen data.

undtagen min egen

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 02-01-06 16:05

nu fik jeg sælgeren af bilen til at give mig stelnr. på bilen, men når jeg
slår det op kommer der en anden nummerplade frem end den han nævner ... hmm

og han siger den er nysynet ( i okt.) ... men på siden står der (med forkert
nr.plade) at bilen er godkendt ved omsyn i nov. 2004

lyder det ikke som om det er noget man skal holde snitterne fra ?

eller kan jeg tjekke noget yderligere et andet sted ?

Fra : Troels Hansen

Dato : 02-01-06 16:08

Johnny B [2000] wrote:
> [...]
>
> lyder det ikke som om det er noget man skal holde snitterne fra ?
>
> eller kan jeg tjekke noget yderligere et andet sted ?

Så er den vel ikke synes ved applus?

Fra : Niels Bengaard

Dato : 02-01-06 16:46

> [...]
> ¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤
> slet FJERNDETTE i mailadr. for direkte mail

Du kan da tjekke datoen for næste syn på registreringsattesten.

Niels

Fra : Troels Hansen

Dato : 02-01-06 16:47

Johnny B [2000] wrote:
> men hvorledes kan jeg så tjekke om den holder hvad han lover ?

Han har en synsrapport på den, fra da den blev synet.

Fra : alexbo

Dato : 02-01-06 16:33

"Johnny B [2000]" skrev

> og han siger den er nysynet ( i okt.) ... men på siden står der (med
> forkert nr.plade) at bilen er godkendt ved omsyn i nov. 2004

Et af resultaterne af det privatiserede bilsyn er at der ikke findes en
offentlig tilgængelig central database over bilsyn.
Hvis ikke du tror på hvad du får oplyst, må du få ham til at sende dig en
kopi af sidste synsrapport.

mvh
Alex Christensen

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 08-01-06 14:17

"Johnny B [2000]" <SLETDETTEjohnnyb2000@gmail.com> skrev i en meddelelse

> lyder det ikke som om det er noget man skal holde snitterne fra ?

Ikke for det du her skitserer, hvis sælger i oktober har synet den uden
nummerplader (registreret syn fremgår af synsrapporten), derefter
registrerer bilen og henter nye nummerplader sker det du her har oplevet,
indtil opdatering er foretaget ved CRM står køretøjet opført med de gamle
nummerplader.

Check synsrapporten ikke siger registreret syn!!!

> eller kan jeg tjekke noget yderligere et andet sted ?

Hmmmm - ja ved CRM.

MVH Hans

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 02-01-06 19:44

Hvis du har været til omsyn hos det lokale værksted...? Sådan var det i
hvert fald for mig.

Så mener jeg at kunne huske det er færdselsstyrelsen du skal have fat i.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-01-06 19:59

Johnny B [2000] wrote:
> når jeg tjekker en nummerplade via applus, så skriver den at der ikke
> findes nogen data, hvorfor det ?

Hvis bilen har fået nye plader efter synet, så kan den heller ikke slås op
på nummeret.
Det kunne det jo tyde på, når du skriver at du kan finde vha stelnummeret og
den så står reg. med et andet nummer.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport