Problemer med Gamma G300 alarm efter afmon~
Fra : Adam Rubin

Dato : 31-12-05 16:37

For et halvt år siden købte jeg en Fiat UNO fra 92. Den har kørt uden
problemer, men efter at have holdt stille i kulden en måned skulle batteriet
lades, for at den ville starte. Da jeg monterede batteriet igen, blev en
alarm aktiveret, med sirene og blinklys!

Ikke så godt. Tilsyneladende hedder alarmen Gamma G300. Den aktiveres nu
hver gang man åbner døren, starter bilen, eller gør noget andet, der trækker
strøm. Nogle der har forslag til, hvordan jeg får deaktiveret dette uhyre?
Jeg har forgæves forsøgt at få fat i ham, jeg købte bilen af.

Med venlig hilsen - og godt nytår
Adam

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-12-05 16:40

Adam Rubin skriver:

> [...]
> strøm. Nogle der har forslag til, hvordan jeg får deaktiveret dette uhyre?

Noget med at klippe ledningerne til alarmen og så er den skid slået ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 31-12-05 20:58

"Adam Rubin" <adamrubin@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> trækker strøm. Nogle der har forslag til, hvordan jeg får deaktiveret
> dette uhyre? Jeg har forgæves forsøgt at få fat i ham, jeg købte bilen af.

Spændings-detektor-kredsløbet er stået af da der blev sat lader på.

Det er et gæt, men synes selv det lyder sandsynligt.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC + Tipo 1,6i (+ 2x chipping hundene

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-01-06 09:07

"Uffe Bærentsen" skriver:

> Spændings-detektor-kredsløbet er stået af da der blev sat lader på.

Nej, alarmen er belvet slået til.

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 01-01-06 11:47

> [...]
> trækker strøm. Nogle der har forslag til, hvordan jeg får deaktiveret
> dette uhyre? Jeg har forgæves forsøgt at få fat i ham, jeg købte bilen af.

Tilsyneladende har man ikke monteret startspærre, hvilket skulle
gøre sagen noget nemmere. Eftersom du har fundet navnet, må
man formode at du har fundet boxen, og så er det bare at klippe ledningerne.