Tænd / Sluk Polo ???
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 30-12-05 22:37

Jeg har en VW polo....

Den har dog en fejl jeg ikke kan finde ud af...

Når man starter den kan den ikke tage gassen,
men når man træder HELT i bund kommer den
helt op i omdrejninger. Den kan holde tomgang,
og for at få den op i omdrejninger skal man
pumpe, gør man ikke det går den i stå, hvad dælen kan det være???

Henrik

Fra : Leon Hulstroem

Dato : 31-12-05 01:30

> [...]
> og for at få den op i omdrejninger skal man
> pumpe, gør man ikke det går den i stå, hvad dælen kan det være???

Det skulle ikke være på is kold motor og motoren har sikkert karburator &
automat choker ?

-Leon

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 01-01-06 22:45

Jo, det er fuldstændigt korrekt, det bliver så også en smule
bedre når den er varm, men helt godt er det ikke..

Løsning?

Henrik

Fra : Armand

Dato : 02-01-06 00:17

Henrik (Silkeborg) wrote:

> Jo, det er fuldstændigt korrekt, det bliver så også en smule
> bedre når den er varm, men helt godt er det ikke..
>
> Løsning?

Først og fremmest, Henrik, gider du ikke for overskuelighedes skyld at
fortsætte skriveriet under(!) det du måtte lade stå, akkurat som jeg her
har ommøbleret det til!?

Hvordan bruger du din automat choker?
Den skal normalt "trækkes" ved at man inden opstart jokker gaspedalen
helt i bun i et øjeblik og efterfølgende starter uden brug af gas!
Derefter skulle mekanikken slække for chokeren i takt med varmen og den
gasgivning du kommer op på.

--
Armand.