"Listepriser" på værkstedet?
Fra : Jasper Norman

Dato : 30-12-05 00:13

Hej.

Findes der et sted hvor jeg kan finde "listepriser" på div. rep. af bilen?
Eller hvor lang tid div. rep. max skal tage?

Mvh

Jasper

Fra : Jasper Norman

Dato : 30-12-05 00:27

Hvad sker der???

Der er allerede gået 14 min. og stadig intet svar. Ligner bestemt ikke
gruppen

/Jasper

Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-12-05 07:24

"Jasper Norman" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> skrev :

>Der er allerede gået 14 min. og stadig intet svar. Ligner bestemt ikke
>gruppen

Folk er vel ude og tosse rundt i snevejret ;)

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : John Sahl

Dato : 30-12-05 02:29

Jasper Norman wrote:
> Findes der et sted hvor jeg kan finde "listepriser" på div. rep. af
> bilen? Eller hvor lang tid div. rep. max skal tage?

Nej

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Karsten Andersen

Dato : 30-12-05 04:15

Fri, 30 Dec 2005 02:28:48 +0100, skrev John Sahl, på 11 linier, i
<43b48d47$0$67258$157c6196@dreader2.cybercity.dk>, :

>Nej

Mener nu autodate eller et af disse programmer har sat tid på diverse
rep ting.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : John Sahl

Dato : 30-12-05 09:13

Karsten Andersen wrote:
> Mener nu autodate eller et af disse programmer har sat tid på diverse
> rep ting.

Jeg gik ud fra at Jasper med "et sted" mente et sted online.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 30-12-05 10:26

Fri, 30 Dec 2005 09:13:18 +0100, skrev John Sahl, på 11 linier, i
<43b4ec14$0$67257$157c6196@dreader2.cybercity.dk>, :

Kan Autodata ikke findes online

Godt nytår.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-05 12:08

"Jasper Norman" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Findes der et sted hvor jeg kan finde "listepriser" på div. rep. af bilen?
> Eller hvor lang tid div. rep. max skal tage?

Ja i "Tolerance Data"