Varmeblæser i opel vectra
Fra : Michael Thorup

Dato : 29-12-05 14:09

Hejsa og God jul og godt nytår

Jeg er ved at rodet lidt med min gamle vectra fra 1990, varme blæseren i
den er stoppet med at køre og der kommer godt nok strøm fra kontagten
og så vil jeg lige køre om der er nogle der har prøvet at skifte den eller
har oplevet andre fejl ved denne som amn kan kontroleree

Jeg kan ikke lige finde den skide bælser moter i bilen er der nogen der kan
hjælpe min med dette

MVH

Michael

Fra : Brian

Dato : 29-12-05 14:38

Michael Thorup wrote:

> Jeg kan ikke lige finde den skide bælser moter i bilen er der nogen
> der kan hjælpe min med dette

Den sidder heller ikke i bilen, du skal ud på den anden side af
forruden for at finde den. Hiv plastikafdækningen ved forruden af, så
kan du se sjoveren nede bagved.

/Brian

Fra : Michael Thorup

Dato : 29-12-05 19:43

Så har jeg fundet den takker for hjælpen

Fra : clarke_dk

Dato : 02-01-06 06:38

der er en modstand derinde du skal skifte/kortslutte.